Vraag

Zelfmoord

  • 14 May 2019
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi

ik ben 14 jaar oud ik heb al een hele lange tijd last van zelfmoord gedachten ik zie het leven niet meer zitten ik ben heel ongelukkig met mezelf ik heb mezelf al een paar keer gesneden ik ben ook al weggelopen sinds kort weten mijn ouders hier ook vanaf en ik kan nu niet eens meer normaal op mijn kamer zitten zonder dat ze al weer denken dat ik wat doe bij mezelf ik ben heel erg bang voor wat er nu allemaal gaat komen en hoe het gaat worden ik heb elke keer een datum opgeschreven als de dag dat ik zal sterven ik wil mezelf gewoon weer beter voelen maar ik weet gewoon niet hoe kan iemand mij helpen?

2 reacties

Weet je ik heb dit ook gehad. Ik heb mezelf gesneden en ik voelde me enorm kut enzo maar ik zocht voor hulp. Ik vroeg voor hulp en ik kreeg ook de juiste hulp. Wat voor mij helpt is een mooie tekening maken met een positieve quote erop en dan ergens ophangen. En ik raad het zeer aan om naar de huisarts te gaan. Het helpt, ik beloof het. En probeer positief te blijven! Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan. Ik heb et zelf meerdere keren meegemaakt en nu nog steeds. Heb je iets van vriendinnen of iemand waarmee je erover kan praten?

pleeg aub geen zelfmoord. Je bent nog zo jong en hebt een enorm mooi leven nog voor je!
Haai,
wat verschrikkelijk heftig zeg!
als aller eerste als je ouders het al weten kan je het beste met hun naar de huisarts die kan jou altijd doorverwijzen naar hulpverleners die jij nodig hebt, het is maar net waar je voor open staat maar je hebt zo te horen wel echt hulp nodig. Ik weet niet wat er gebeurd is in je verleden maar het kan heel goed daar iets mee te maken hebben en met een psycholoog praten is dan een slim idee. Ik weet niet of je daar voor open staat dus laat het even weten
kusjesss esmee

Reageer