zelfmoord

  • 14 February 2019
  • 5 reacties
  • 137 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoe kun je de gedachten van zelfmoord weg laten gaan?

5 reacties

Hey!
Wat naar dat je zelfmoordgedachtes hebt 😞 probeer zoveel mogelijk aan positieve dingen te denken 🙂 zoek afleiding door bijvoorbeeld muziek te luisteren, met vriendinnen af te spreken, films/youtube te te kijken. Als dit niet helpt zou ik als ik jou was met iemand te praten die je vertrouwt. Heb je een docent op school die je vertrouwt? zo ja Praat met diegene! Geloof me het lucht echt op en achteraf ga je blij zijn dat je het hebt gedaan. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen. Dikke knuffel!
Hey
Hey,

wat vervelend dat je met zelfmoord gedachtes zit.

Er is helaas geen recept om ze te laten verdwijnen, anders had ik daar al lang gebruik van gemaakt.

Het beste is om bezig te blijven, zoals hierboven ook al gezegd is. Ga leuke dingen doen of ga zoiezo iets doen! Netflix telt niet, het moeten echt dingen zijn die je bezig houden waardoor je niet aan zelfmoord kan denken. Het maakt niet uit wat je doet zolang je maar echt bezig bent, dingen doen die je niet leuk vind is beter dan niks doen of netflix kijken, want het houdt je bezig.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!


Stekte!
Hoi LizzaxPotter,

wat vervelend dat je zelfmoordgedachtes door je hoofd heb rondspoken.

Je moet vooral kijken naar de positieve kanten van bepaalde dingen, hoe moeilijk het ook is. Probeer er ook achter te komen door wat je nou zelfmoordgedachtes heb. Zorg er voor dat je gedachte is afgeleid van de zelfmoordgedachtes. Ga bijvoorbeeld een ijsje eten met wat vriendinnen van je. Een leuke Netflix film kijken of wat leuks doen met je moeder.

Hopelijk heb je hier wat aan en veel sterkte toegewenst x.

Reageer