Zelfmoord

  • 25 October 2018
  • 6 reacties
  • 366 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik snij mezelf al een tijdje en ik wil heel graag zelfmoord plegen , ik heb al geprobeerd ma ik durfde het niet hoe moet ik zelfmoord plegen help me aub

tekst aangepast door de kindertelefoon i.v.m. forumregel 9.

6 reacties

ik geef pin gelijk
Lieve Loly

Als je echt zelfmoord wilt plegen denk dan aan alle mensen die zoooo verdrietig zullen zijn om jouw dood. JE BENT MOOI ZO ALS JE BENT!! Je moet dat onthouden! IEDEREEN HEEFT IETS WAT NIET MOOI OF HEEL VERVELEND IS AAN ZICH ZELF!

liets Ananas7
Hey,
Ik kan niet echt zeggen hoe het wel of niet moet want ik doe het ook, maar je kan het best stoppen en bellen met de kindertelefoon en het zeggen tegen iemand die je vertrouwt.

Xoxo
Depressieve.b.
Hoi,

Je hebt uiteindelijk niet voor niets geen zelfmoord gepleegd. Iets heeft je daarvan weerhouden. Een bepaald gevoel of een gedachte. Er is iets in jou dat wil blijven leven. Houd daar aan vast.

Je kunt dat o.a. op de volgende manieren doen:
  • Contacteer 113 via telefoon of chat
  • Contacteer de kindertelefoon via chat of bel; 0800-0432
  • Je verhaal met een naaste delen en/of huisarts

Als ik jou was, zou ik zeker minimaal één van deze opties uitproberen. Heb je dat al eens gedaan?

Er zijn mensen in jouw omgeving die van je houden en die je willen helpen. Je hoeft het alleen maar te vragen.

Je bent niet alleen,
Gr. Pin
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je kunt dat o.a. op de volgende manieren doen:
  • Contacteer 113 via telefoon of chat
  • Contacteer de kindertelefoon via chat of bel; 0800-0432
  • Je verhaal met een naaste delen en/of huisarts
Je wilt je problemen oplossen door zelfmoord te plegen, maar zelfmoord plegen is geen oplossing. Daarentegen kunnen bovenstaande opties je wel naar een oplossing leiden. Je hebt jezelf ervan kunnen weerhouden bij je eerste poging, dus ik vertrouw erop dat je jezelf opnieuw in bedwang kan houden. Succes.
Waarom wil je zelfmoord plegen?

Zou je dat kunnen uitleggen?

Reageer