Vraag

Zelfmoord


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi

Ik weet even niet waar ik beginnen moet...

Ik ben K en ik ben 16 jaar
Ik ben geadopteerd uit china en ik ben en word daar nog altijd mee gepest.
Ik denk al 3 JAAR aan zelfmoord.
Ik kan en wil het niet meer ik ben heel hard gekwetst en dat komt gewoon nooit meer goed

Ze treiteren en schelden me vaak uit zoals: Poep chinees kut chinees spleetoog bamibakker rot op naar je eigen land wat staat erin je nek? made in china?

Ik heb mezelf gesneden en ik luister heel vaak naar muziek omdat dat me Helpt ik wil niet meer naar school ik ben bang op uitgescholden te worden.
Ik fiets elke dag alleen naar die kut school
Ik fietste met een groep alleen zei pesten mij ook ze trappen tegen me fiets en spugen op mij totdat ik een woedeaanval kreeg en toen gingen ze het filmen?
PLEASE HELP ME IK KAN HET NIET MEER....

Ik kan het niet goed met me ouders vinden en ik heb ervaak ruzie mee en ik wil niet meer naar school...
Ik ben verlegen en terughoudend ik zeg bijna niks en dat komt doordat ik gepest ben....

Ik heb geen vrienden helemaal niemand ik voel me zo alleen en eenzaam dat ik er elke dag aandenk om zelfmoord te plegen?

Ik ben vast een hoop dingen vergeten... Teveel om op te noemen
Ik heb gewoon tijd voor mezelf nodig even geen school...

Groetjes K ?

41 reacties

Hai
Ik word ook gepest
Ik snijd mezelf ook
Ik wil ook zelfmoord plegen
Maar dat is niet de oplossing
Nu heb ik overal littekens en word er veel na gevraagt op het zwembad door me vriendje
Ik ben gestopt met snijden ma me zelfmoord pogingen zijn er nog
Ik zoek hiervoor hulp bij 113
Deze helpen goed
Ik ben ook gepest, vaak zelfs. Je moet jezelf niet meer straffen dan je al gestraft wordt door die stomme en niet denkende mensen. Ik weet niet precies wat ze je allemaal hebben aangedaan, maar weet dat dit mensen zijn die niet nadenken. Ze hebben vaak geen idee hoe hard sommige dingen kunnen zijn. Ik heb ook bijna geen vrienden of mensen waar ik mijn verhaal bij kwijt kan. Dus ik besluit dat we sowieso vanaf nu vrienden zijn. Ik weet zeker dat ik niet de enige zal zijn, en jij ook niet.
Niemand is alleen, je hebt altijd kansen. Het is veel te vroeg om zomaar op te geven. Dat is wat ik mezelf bleef vertellen.

Blijf leven. Doe het voor jezelf, voor mij, of voor alle andere mensen die vanaf nu om je geven. Hoe stom dit bericht ook mag klinken ik hoop dat je mij snapt. Ik snap jou in ieder geval wel. En weet dat het leven onmogelijk klinkt af en toe.

Maar blijf in ieder geval je gevoelens uiten op papier of bijvoorbeeld op deze site. Bij familie, mentor of iemand anders van school.
Hey, Estschaapje

Wat waren je pogingen en wat doet 113??

Gr
Hoi, randomgebruikster

Ik weet het echt niet meer.
Ik heb niemand om me heen en ik heb vaak ruzie met mijn ouders en mijn band met familie is ook niet heel goed omdat ik ben geadopteerd.
Niemand geeft om me meer... Ik haat me leven...
Zit jij nog opschool? Ik helaas wel en ik wil niet meer naar school ik meld me vaak ziek jij dan?

Ps ik geloof er niet meer in?

Gr K
Geloof me, alles is beter dan dat je denkt. Je hebt veel meer in je dan dat jij nu denkt, of wat andere denken. Het is te vroeg, het is ALTIJD te vroeg❤️ Ik zit in het 3de leerjaar, ik heb een naam die iedereen expres verkeerd uitspreekt, en ik heb een gehoorapparaat en bril. Ja en nu snap jij vast wel dat het wel erg makkelijk is om daar over te grappen. En zelfs als ik een 'normale' naam, 'normale' oren, en 'normale' ogen. Dan was ik, niet meer ik, dan was ik niet meer het meisje dat altijd riep: sorry wat zei je, wil je jezelf herhalen. Kortom, ik denk dat het erbij hoort. Dit is een stukje mij, en iedereen heeft zijn eigen puzzelstukjes. Ookal missen er bij mij een paar, en bij jou een hele hoop. Komt het goed, ondanks dat jij er niet meer in gelooft. IK GELOOF WEL IN JOU? praat niet met je ouders als dit niet lukt. Of met andere familie. Kies een totale random stranger. Zoals mij, ik ben erg trots op je dat je überhaupt dit alles durft te delen. Verder meld ik me niet ziek. Ik wil JUIST ist niet thuis zijn... De hele dag met ouders en broertje en zusje... Hmmm nee, school is afleiding voor mij. Ondanks de pesterijen. Ondanks de kut kindjes die het altijd op iemand hebben gemunt, zelf als ik mezelf totaal wil veranderen. Wat ik heb gedaan, in de brugklas. Ik had a semetrisch haar, en blauw gekleurd in de puntjes. Inmiddels is het dezelfde lengte als het was. Maar sins dien ben ik mensen gaan proberen te negeren. Niet laten merken dat alles wat ze iedere dag verzonnen me enorm kwetste/kwets. Ik heb zelf een aantal jaar op judo gezeten en op een cursus voor mijn zelfvertrouwen. Dat 0% was in die tijd. Dat hielp mij enorm. Ik ben blijer met de persoon die ik nu ben. Nog niet blij... Maar blij genoeg. Om door te gaan. Niet op te geven, en af en toe zit het tegen, af en toe ga ik zitten op de wcfjes en huil ik effe alles eruit. Wat een opluchting is trouwens. Door de judo lessen heb ik alles recht kunnen zetten. Als zij mij kwetsten, sloegen, schopte, en God weet wat nog meer... Kon ik iets terug doen. Toen ik een keer de kracht had om van mij af te bijten. Om mijn woede op de allerergste te uiten, had ik heel hard aan haar haren getrokken. En geloof me, dat was het beste gevoel OOIT?❤️ Sommige mensen zijn gewoon zielig. Zoals een Sam. Degene waarover ik het heb is een meisje. Ze zat bij mij op de basisschool en het was een kleine school. Dus 15 kinderen in 1 klas, waar ik 8 jaar lang mee door een deur moest.... Van de 15 kiddos waren er 6 meiden. 1 daarvan was ik. Ik was altijd alleen. Ik ben creatief dus meestal zat ik te tekenen, of had ik iets mee genomen om te laten zien. Om te laten zien dat ik wel iets kon. Dus ik had een spin gemaakt met van die loom elastiekjes. Ik was heet trots en liet het zien aan de hele klas. Niet veel later was het pauze. Ik naar buiten, alleen op een steen zitten met een houdsnipper die ik aan ret polijsten was. Want ik had niets beters te doen. De meiden kwamen naar buiten. Ze hadden uit mijn lade mijn spinnetje gepakt en waren hem een voor een uit elkaar aan het puzzelen. Bij ieder stiekje, werd een stukje van mij weg genomen. Het deed pijn, zonder dat ze me aan hadden geraakt, hoe kon dat nu? Toen wist ik het nog niet. Want ik was toch maar een klein onnozel meisje.

Dit was een heel lang verhaal, maar het belangrijkste is:
Ik geef om jou
Ik geloof in je
Ik ben trots op je
We gaan samen de puzzelstukjes zoeken om de puzzel compleet te maken.

groetjes Randomgebruiker
En ik wil je echt helpen, daar zal ik heel veel tijd in stoppen. Alle tijd die ik heb. Want ik zou graag vrienden willen. En ik hoop jij ook^-^ en ik hoop zo veel mogelijk mensen te kunnen helpen, zonder zelf achteruit te gaan.
gr. De randomgebruikster ?
Hey K,
Wat naar dat je je zo slecht voelt.
Het is vervelend en stom dat de kinderen oo school zo tegen je doen.
Misschien is er een mogelijkheid om het tegen de mentor, vertrouwingspersoon of zorgcoordinator op school te zeggen deze weten hier vaak raad mee en kunnen je helpen.
Ze kunnen misschien helpen de pesters te stoppen en helpen hoe je je voelt.
Ze moeten niet zo achterlijk doen om je afkomst het is juist hartstikke cool en je moet er trots op zijn.
Ik hoop dat je volhoudt en anders kun je chatten of bellen met de kindertelefoon dit kan ook heel fijn zijn, zij bieden eem luisterend oor.
Kus Sissi
Hoi bedankt voor de reacties

Ik heb met 113 gechat maar dat hielp niet duurde veel te lang... Ik heb het 2 jaar terug tegen de leeraar verteld en die zei niet meer doen maar ze gingen gewoon door want school doet er te weinig aan. Maar ik wil niet dat me ouders dit weten...

Ik vind het fijn dat jullie in me geloven

- bericht aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9 -

Gr K
hii kian,
gek he ik ga door ongeveer hetzelfde ik wil je echt graag helpen want ik voel me ook zo en ik weet waar je door heen gaat♥

dus als je nog hulp nodig hebt ik wil je echt wel helpen
hit me up if you're down
ik wacht op een reactie:$
Hoi

I don'tknow oeps

Ik denk nog steeds in zelfmoord en hoe voel jij je denk je ook aan zelfmoord en ga je dat ook ooit doen ik wel......... Ik voel me alleen en ik wil niks meer ik ben depressief ik luister alleen muziek en ik zit op de havo maar ga naar vmbo omdat ik niet meer leer? ik kan het gewoon niet meer jij????

Gr k?
Haii k
Ja met mij gaat het ook niet al te goed ik snap echt precies waar je door heen gaat ik vertel het mn ouders namelijk ook niet . Ik zit op tl alleen het gaat best wel moeilijk op school al die cijfers hoog houden niemand houd rekening met mij het is gewoon soms te veel. Over dat hele zelfmoord gedeelte maak maar nog geen plannen laten we er samen uit komen sinds ik ook geen vrienden heb?
Heb jij ooit vrienden gehad ik wel 2 jaar geleden lieten ze me in de steek en ja... Ik heb meerdere vrienden moeten achterlaten omdat ik naar een andere school moest, alles zit tegen ik wil iemand die me kan begrijoen. Ik wil even rust en nergens aan hoeven te denken ergens op vakantie paar daagjes en dan weer knallen voor school alleen dat kan niet ik zit op school... Rust. Jij dan denk jij daar ook niet aan? En hoe oud ben je ik ben net 16 tijd gaat te snel

Gr k?

- Deze tekst is aangepast door de Kindertelefoon -
Haiii
Nou opzich heb ik ook vrienden gehad alleen die hebben me letterlijk emotioneel gesloopt dus daar kon ik niks mee daarom ben ik nu ook zo slecht in vrienden maken en nieuwe mensen ontmoeten. Soms denk ik ook zo van uhg kan alles niet stoppen kan ik niet even helemaal alleen zijn ergens en dan gwn niks doen maar nee hoor school zit in de weg. Ik ben trouwens 14 wij hebben op deze leeftijd al van zulke problemen?‍♀️. Ik wil ook graag een vriend die me snapt waar ik alles tegen kan vertellen en gewoon mn zelf kan zijn.
Gelukkig ben ik niet alleen jij gaat door hetzelfde als ik?
jow ik wacht nog op een reactie??‍♀️?
Hey !

Allereerst : pesten is NOOIT oké , gelijk wat ze ook doen of als reden geven , in jouw geval omdat je in China geboren bent .
Deze personen moet je absoluut melden aan de school , want dit mag gewoon totaal niet ! Misschien kan je er ook nog eens over nadenken om te veranderen van school , veel kans dat je daar niet meer gepest wordt .
En qua vrienden is het misschien het proberne waard om een nieuwe hobby te doen , zoals sport of tekenen ,... bij ene vereniging waar je vast ook nieuwe mensen zal leren kennen .

Het is vreemd dat de band met je familie niet zo goed is omdat je geadopteerd bent , jij bent precies hetzelfde als alle overige kinderen in de familie ! ( en mijn broertje en zusje zijn geadopteerd dus ik spreek uit ervaring) .
Ruzie's met je ouders zijn natuurlijk ook helemaal niet fijn , maar ik denkt dat dit een deeltje door de puberteit kan komen o.i.d. je kan best eens op een rustig en ontspannen moment een gesprek met hen erover aangaan . Je kan met hen misschien ook eens praten over de band met je overige familie ?

Je snapt vast ook wel dat jezelf pijn doen absoluut niet de goede oplossing is hé ! Op het moment zelf geeft het heel even een beter gevoel , maar op lange termijn krijg je er gigantisch veel problemen door ( extra depressiviteit , angst voor ontdekking , littekens , pijn , verslaving ,... ) en die zijn echt niet fijn ! Stop er dus alsjbelief mee voor het een verslaving wordt !

Bij suïcidale gedachten ook hetzelfde , jij bent veel te veel waard om jezelf zo iets aan te doen ! Misschien besef je het zelf nog niet , maar je hebt een ontzettend mooi leven nog voor je , grijp die kans ! Het lijkt momenteel misschien niet zo , maar er zijn ontzettend veel mensen die van je houden , echt ontzettend veel , geloof me maar !

Hou vol , zorg in de eerste plaats voor je eigen gezondheid en ga naar een psycholoog of psychiater . Als je weer wat streker bent kan je proberen terug naar ( een nieuwe ? ) school te gaan om zo je toekomst uit te bouwen !


Groetjes , Lot
Hey, lot

Ik ben al 4 keer van school gewisseld en ik wil dat niet nog een keer en ik ben al 2 keer naar een docent geweest maar school doet er niet veel voor ze zeggen foei niet meer doen en gaan daarna gewoon weer verder met buitensluiten en schelden ik wil iemand waarmee ik dingen kan delen iemand die een goede vriend is en die je niet zomaar laat vallen...

Gr k
Hey, idontknowoeps

Ik ben ook opzoek naar een vriend die me begrijpt waar ik dingen kwijt kan die me helpt als ik ruzie heb. Ik voel me zo alleen ik wil en kan het niet meer... Ik doe de hele dag niks anders dan muziek luisteren want dat helpt mij jou ook? Ik heb een kutleven

Gr k
haii
jazeker helpt muziek mij anders had ik letterlijk niks te doen.
en ja ik zoek ook vrienden, voor mij gevoel heb ik altijd al ongeluk gehad met de mensen waarmee ik om ga echt irritant.
maar maak je maar geen zorgen ik wil je wel helpen sinds ik weet waar je door heen gaat.
laten we elkaar beter leren kennen, wat zijn je hobbies?:$
Hoi

Ik heb een vraag ben jij een jongen of een meisje?
Mijn hobbies muziek luisteren en sporten en af en toe vissen en of gamen jouw hobbies?gr
haii,
ik ben een meisje van 14 jaar mijn hobbies zijn piano spelen muziek luisteren en series kijken ik doe niet veel met mijn leven lol?
aan wat voor sporten doe je ik vind hockey opzich wel leuk

De tekst is verwijderd, is in strijd met de forumregels 6 en 7.
Ik vind badminton en best wel veek sporten wel leuk ik ga naar de sportschool. Ik weet niet wat te doen meer in me leven jij? Welke series kijk jij? en wat stond er in de tekst dat was verwijderd??

Gr k
hoii
ik hou van verschillende series op dit moment heb ik al mijn series al uitgekeken en zoek ik dus een nieuwe.
in die tekst dat was verwijderd had ik blijkbaar een regel overtreden ik weet niet als ik kan zeggen wat er stond want ze zeiden als ik het nog een keer vraag dat ik geblokkeerd werd en dat wil ik niet echt?
ik weet niet als ik nog meer vragen heb of ik overtreed een regen of ik ben bang dat je gaat denken dat ik raar ben lol??
heb jij nog vragen voor mij?
Hoi
Ik heb geen vragen voor jou meer jij voor mij?

Gr
oh wacht ik heb nog wel een vraag waarom snijd je jezelf en wat voor muziek luister je?

Reageer