Zelfmoord.


  • Anonymous
  • 0 reacties
Heel vaak zit ik er aan te denken om zelfmoord te plegen.
Door de dingen die ik heb meegemaakt enzo.
Ook heb ik al 2 zelfmoordpogingen achter de rug.
Iedereen zegt altijd wel van : zelfmoord is geen oplossing.
Maar dat is het wel.
Je kan tog beter zelfmoord plegen als een kut leven lijden en later dood gaan met verdriet?
Ook zeggen veel mensen ; er is altijd iemand die om je geeft.
Nou ik zou bij mij niet weten wie.
Mijn vader is 24/7 op zijn werk en mijn ztiefmoeder heeft altijd al een hekel aan me gehad.
Mijn oudste broek heb ik al 5 jaar enit meer gezien en mn jongere broertje ook al 3 jaar niet meer.
En mn vriendinnen zouden het misschien even jammer vinden maar zouden een andere goedevriendin vinden.
Misschien zelfs wel een betere als mij.
Ik heb zoveel dingen gedaan waar ik neit trots op ben , ik verdien dit leven gewoon niet.
x

21 reacties

- Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -
meisje denk over de goede dingen in je leven en probeer niet meer aan zelfmoord te denken Ps: wat waren die pogingen
Jaa maar dat is het probleem.
Ik weet enit wat de goede dingen dan nog moeten zijn hoor?
Elke keer komt het gewoon weer in me op.
Als ik met een groepje vriendinnen ben en zij hebben het over afvallen , voel ik me dik.
Hebben ze het over iets wat ze goed kunnen , kan ik het toch niet.
Willen ze iets met zn alle gaan doen , mag ik het toch weer niet.


Ps.. Kapot veel medicijnen innemen
hoe komt het dat het niet gelukt is te weinig genomen? of iemand gezien?

wees blij met jezelf ! iedereen heeft wel iets goed en iets slechts !

zoek afleiding misschien helpt dat ?
Weet niet hoe het komt dat t niet is gelukt.
niemand heeft het gezien en te weinig ook neit.
Tenminste ,, een week lang 40 per dag vind ik neit weinig zegmaar.
Maar ik ben dus niet blij met mezelf. en heb geen goede kanten.
En t probleem van afleiding is dus dat het dan alleen erger gaat zijn.
praat er dan met iemand over ! en schrijf het van je af !

en waarom ben je niet blij met jezelf?

ps:met pillen slikken ga je niet snel dood
Ik kan er met niemand over praten wat mensen vertellen alles door.
Van me af schrijven gaat helemaal neit werken want mn ouders controleren em echt hartstikke erg! Elke dag meot ik mn pc late zien en mn telefoon en als ik op school ben doorzoeken ze heel mn kamer dus zou enit weten waar ik het dan zou meoten laten. Toch bdankt.
Ik ben niet blij mt mezlef omdat ik dik , lelijk , dom ben en helemaal niks kan.


Ps. Nee dat heb ik gemerk ,, nu maar wat anders bedenken dan ,, of gewoon langer volhouden
JE BENT PERFECT ZOALS JE BENT MEIS !

praat met je ouders dat je meer prive wil zet een code op je gsm of pc als het moet

je kunt het ook schrijven op papier en dan ergens in de vuilbak doen ofzo
Met mijn ouders valt niet te praten , alles wat ik zeg is toch verkeerd.
En als k ergends een code op zet moet ik het er weer af halen.
heb je echt geen privaci? zelfs niet op school? of daar wel??praat er eens met vertrouwingspersonen erover. ze mogen nix doorvertellen zonder jouw toestemming.
Op school ook niet , mijn ouders controleren of ik uberhout wel naar school ga ,, en als ze mn fiets niet zien staan komen ze vragen of ik er wel ben.
meid je bent niet de enige die zelfmoordplegen heb geprobeert ik ehb het ook 2 x gedaan maar kwam niks. daarom wou ik weglopen ik denk er aan om nog te doen. ik werd zo gek op school na al dat gepest. dus ik vind tog dat ik maar moet weglopen maar ja is natuurlijk geen oplossing voor al die mensen die ik pijn ga doen maar als ik mezelf maar reed tegen dat is altijd beter en moeten de andere maar mee eens zijn
ik heb dit zelf ook gehad DOE DIT NIET!!!! later zul je niet snappen waarom je het wou (of niet helemaal snappen) ik heb dit acc speciaal gemaakt om hierop te antwoorden..
meis denk gewoon dat je de beste van de wereld bent en dat gepest op school gewoon niks van aan trekken dan vinden ze he ook niet meer leuk maar pleeg GEEN zelfmoord op een dag vind je een leuke jongen en het zou niet leuk zijn dat je die misloopt ps: je bent niet lelijk niemand is lelijk we zijn gewoon verschillend
praat er alsjebliet met iemand over maar pleeg egt geen zelfmoord!

als je denkt dat je dan van alles af bent: dat is egt niet zo!
je moet niet achter je kijken maar blijf vooruit kijken!
als je probeert zelfmoord te plegen denk dan aan de mesen die je achter laat
Ik denk er de laatste tijd ook vaak aan, maar ik durf niet, en ik wil een pijnloze metode. maar een pistool hebben we niet in huis.
je mag blij zijn dat je geen pistool in huis hebt!

doe het alsjeblieft niet, misschien denk je dat er niemand van je houd maar er zijn echt wel mensen die van jou houden.
typ alles wat je hebt meegemaakt op word ofzo uit en verwijder, of print het uit en verbrand, het daarna. ik weet zeker dat het oplucht!
mijn vader houd zielsveel van me, hij is één van de redenen dat ik niet durf. ik heb gewoon een bloed hekel aan m'n moeder, m'n zus en soms aan m'n vrienden hoe die met elkaar omgaan, dat vind ik gewoon moeilijk. maar wel bedankt xxx
Hey, Ik heb zelf ook een paar zelfmoordpogingen achter de rug, Maar me leven gaat nu wel beter, probeer aan goeie dingen te denken en wel al je gevoelens te uiten, ookal heb je slechte gevoelens.. Je kan misschien op boksen gaan dan raak je je frustratie ook kwijt .. Maar denk niet alleen aan al het slechte maar ook aan het goede, Ik ben er zeker van dat alles goed komt x
Jaa maar dat is het probleem.
Ik weet enit wat de goede dingen dan nog moeten zijn hoor?
Elke keer komt het gewoon weer in me op.
Als ik met een groepje vriendinnen ben en zij hebben het over afvallen , voel ik me dik.
Hebben ze het over iets wat ze goed kunnen , kan ik het toch niet.
Willen ze iets met zn alle gaan doen , mag ik het toch weer niet.

Ps.. Kapot veel medicijnen innemen


alstjeblieft doe het niet zoek hulp mentor,vertrouwenspersoon of heb het er met vrienden/vriendinnen over evt

ps welke medicijnen en hoeveel
ik weet hoe het voelt ik heb dit probleem nu ook maar blijf door zetten en denk aan de leuke dingen praat met de kindertelefoon er over dat help (behalve met esmee) of met jou ouders docent of vrienden of hier op het forum.

Bericht aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 7)

Reageer