Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Zelfmoord

• 2 december 2017
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

Hoi,
Ik ben 14. En ik weet niet wat ik moet doen ik wil niet meer leven. Ik kan nergens meer plezier uit halen. Elke lach van mij is gefaked. Ik heb al een keer aan de rand van de snelweg gestaan. Maar toen was er 1 ding dat me tegen hield: De jongen waarmee ik sinds dat ik hem ken (3 mnd) app. Ik heb hem mijn verleden verteld (eerlijk gezegd voor de rest nog nooit aan iemand verteld). Ik heb hem ook verteld dat ik best veel over zelfmoord denk. Hij heeft me al die tijd tegen gehouden. Ik pleegde geen zelfmoord omdat ik (op dat moment) hem nooit pijn zou willen doen. En ik wist/dacht dat hij om mij gaf. Maar toen kreeg ik ruzie met hem. Als ik hem appte reageerde hij nooit. Ik werd nog deppresiever. En nu weet ik van mezelf dat dit miss wel het laatste is wat ik app. (ik zit nu voor me raam. ik weet dat ik er elk moment uit zou kunnen springen, en dat er niets is wat me tegen houd). En ik wil er wel vanaf komen maar er is niets wat me helpt/opvrolijkt.

x anomynus

3 reacties

Badge +1
Ik herken jouw gevoel heel erg, ik heb ongeveer hetzelfde. Ik zit in de eerste en heb een iemand waaraan ik ook had verteld dat ik heel depri was, en vorige week kwam hij niet naar school wat mij nog depressiever maakte omdat hij de enige is waar ik voor door ga. Ik denk ook veel over zelfmoord maar ik weet nog steeds diep van binnen dat dat niet de oplossing is en ik denk dat jij dat ook hebt en iedereen eigenlijk wel. Anders kan je altijd hier je verhaal doen hé. En vergeet niet, er zijn mensen die van je houden, ook al ben je niet perfect of laten ze dat niet zien. Ik wens je veel sterkte.

Veraly
Badge +2
Hallo Anomynus,
Het is heel erg om te horen dat jij zo depressief bent geworden en deze zelfmoordgedachtes hebt.
Het is goed om te zien dat je over deze zelfmoordgedachtes in gesprek wilt gaan, want dit zijn geen dingen om alleen mee te zitten.
Als je hierover wilt praten kun je elke dag tussen 11:00 en 20:00 bellen (0800-0432) of chatten met De Kindertelefoon.

Groetjes Sjoerd van De Kindertelefoon.
Hoi!!

Ik vind het heel erg naar om te hooren.
Van je zelfmoord gedagtens en je depresief bent.
Mijn broer is ook depressie en ik merk dat ik het ook word.
Ik probeer er alles aan te doen dat ik het niet word.
Vraag hulp!!
Zo als je huisarts.
Die kan je weer door verwijzen naar een psygeloog.
En natuurlijk de kindertelefoon.
Hun hedden mij ook heel goed geholpen.
En ze nemen echt de tijd voor je. soms Wel meer dan een uur.
Je staat er niet allen voor.

En een hobby zoekken helpt echt.
Ook al kijk je er tegen op.
Je zult merken dat het je goed doet.

Blijf alsjeblieft hoop houden.
Samen samen sterk.
En als er iets is ik wil je altijd helpen.

Gr angelv

Reageer