Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

Zelfmoord

• 4 november 2017
  • 5 reacties
  • 101 Bekeken

Hoi! Ik ben anoniemzijnisfijn123. mn ouders zijn gescheiden. mn pa woont 270 km van me. k wil zo graag dood. ik hoef nie te horen van doe t nie blalalala help!!!

5 reacties

Reputatie 5
Badge +16
Nouja, wij mogen je niet echt helpen bij het plegen val zelfmoord.
Euthanasie proberen te krijgen lijkt mij beter dan jezelf uit deze wereld helpen.
En gebruik zeker geen treinen.
Naast het feit dat andere mensen er last van hebben, is het waarschijnlijk een zeer pijnlijke optie waarbij je het kunt overleven.
Ik weet hoe het voelt niet dat mijn ouders gescheiden zinn maar wel dat je heel graag dood wil kijk je wil nietstr horen krijgen van doe et niet maar toch doe ik het je mag me haten. Als je wil maar ik snap dat je het niet ziet zitten het zijn momenten je wilt wel graag dood maar toch niet en dan denk ja dat is niet zo maar ik heb het ook soms kan je beter denken o het kan morgen ook nog zo stel ik het uit en kijk ik hoe het leven ook kan zijnn probeer het eens want dit is geen uitweg echt niet ik ben er voor je als je wilt praten want praten werkt
Hier komt de cliché, doe het niet. Probeer te denken aan leuke dingen en probeer ze uit te voeren. Vind je iemand leuk? Maak contact. Heb ne een hobby? Steek er tijd in. Ik weet dat je het kan. Xx mij
Reputatie 6
Hoi,

Ik herken het allebei. Mijn ouders zijn ook gescheiden en mijn vader woont ongeveer 85 km verderop. Dat is iets meer dan een uur rijden. Ik vind dat ook zwaar kut. Daarnaast wil ik ook dood. I feel u.

Kun je met iemand praten over dit gevoel? Met je ouders, een vriend, iemand van de KT of een leraar? Praten kan helpen het licht weer te zien. Het feit dat je hier een bericht plaatst, betekent dat een deel van jou niet dood wilt en nog een oplossing zoekt. Luister naar dat deel van jezelf.

Gr. Pin

Reageer