Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Zelfmoord ?

• 2 oktober 2017
  • 10 reacties
  • 175 Bekeken

al 4jaar lang suicidal throughts. ik ben gewoon in pijn. al 4 jaar lang. weet niet meer wat ik moet doen. misschien dit nacht beindigen. :?

ik wil dat het gewoon stopt. die kutgevoel in mijn lichaam. or shall i carry on in the pain. ik heb gewoon het gevoel dat ik in mijn ribben word gestampt. een muziek die ik 24/7 met een +55 mix luister. https://youtu.be/EhTH8OIPoY4

10 reacties

ik weet hoe je je voelt!! maar zelfmoord heeft echt geen zin. zoek afleiding wat je heel erg leuk vind, dat helpt! brobeer vrienden te zoeken of maak contact. op internet kan je ook anoniem praten zodat je je kan opluchten. mij werd aan geraad voor een pycholoog misschien jij ook? alleen mijn ouders wilde dat niet.. life is hard, maar als je dood gaat laat je die andere kinderen winnen en het heeft toch geen zin! later echt dan is het geweldig je leven!ik zie het al bij mijn broer namelijk. 4 jaar is lang maar ik word al 7 jaar buitengesloten, gepest en uitgescholden en ik ben nu 14 jaar, nog steeds gebeurd het maar ik blijf doorzetten (probeer) en laat die andere sukkels niet winnen!! tegenwoordig zijn er echt veel kinderen gemeen... maar zelfmoord heeft echt geen zin.

groetjes,
hopelozemeisje
Badge +1
Zelfmoord is niet de oplossing, hoe groot je problemen ook zijn.
Er zijn altijd oplossingen voor je problemen, ook al lijkt het onmogenlijk
Praat er met iemand over die je vertrouwd.
Zoek hulp.
Als je zelfmoord pleegt kan je niet meet terug.

Veel liefde.
@Hopelozemeisje

ik lees overal dat die pychologen alles slechter maken. ik word niet gepest en of buiten gezeten. ik heb denk iets speciaals :?
@s26

ik vertrouw niemand in mijn leven. en als ik zelfmoord pleeg, ben ik toch van alles af.
Reputatie 6
Badge +11
Hoi !
De twee vorige reacties hebben helemaal gelijk. Pleeg geen zelfmoord !!!
Als je denkt dat je tot zoiets in staat bent , ga dan chatten of bellen met iemand van https://www.113.nl/ of https://www.zelfmoord1813.be/ . Echt doe dit alsjeblieft ! Nu kan het allemaal zinloos lijken maar je hebt een nog zo'n ongelooflijk mooi leven voor je !
Als je het ziet zitten kan je hier ook over de achterliggende problemen praten in een nieuw topic, of van de eerste keer professionele hulp proberen te krijgen via bv. Het CLB , de huisarts of een psycholoog . Probeer als dit mogelijk is nu naar vrienden of familie te gaan waardoor je de neiging niet meer hebt zelfmoord te plegen .
Doe het alsjeblief !
Sterkte & succes !
Groetjes , Lot
Reputatie 6
Hoi,

Zoals al gezegd; pleeg geen zelfmoord! Zelfmoord is niet de oplossing!

Dit blijft een site waar voornamelijk problemen op te vinden zijn. Dus wanneer iets goed afloopt qua hulpverlening, komt dat niet zo snel op de site. Als iets fout gaat daarentegen... En geloof je dat dan zomaar? Eerst zelf proberen zou ik zeggen! 😳 Ik denk namelijk wel dat hulp je verder kan brengen. Via je huisarts kun je in contact komen met een psyholoog. Als je 16+ bent kun je dit alleen doen, anders heb je je ouders nodig.

Ik vind het goed dat je jezelf door middel van muziek probeert af te leiden! Blijf jezelf vooral afleiden, daar ga je je beter van voelen!

Als je met die gedachtes zit, kun je ze dan opschrijven? Soms helpt dat heel erg!

Gr. Pin
Hoi,

Zoals al gezegd; pleeg geen zelfmoord! Zelfmoord is niet de oplossing!

Dit blijft een site waar voornamelijk problemen op te vinden zijn. Dus wanneer iets goed afloopt qua hulpverlening, komt dat niet zo snel op de site. Als iets fout gaat daarentegen... En geloof je dat dan zomaar? Eerst zelf proberen zou ik zeggen! 😳 Ik denk namelijk wel dat hulp je verder kan brengen. Via je huisarts kun je in contact komen met een psyholoog. Als je 16+ bent kun je dit alleen doen, anders heb je je ouders nodig.

Ik vind het goed dat je jezelf door middel van muziek probeert af te leiden! Blijf jezelf vooral afleiden, daar ga je je beter van voelen!

Als je met die gedachtes zit, kun je ze dan opschrijven? Soms helpt dat heel erg!

Gr. Pin

ik had ergens gelezen dat ze pillen hebben voor zulke situaties. en ik probeer me niet af te leiden met muziek. en ken je me nog? ik ben die ene gast die zij:' ja hoezo leven haten als god je dat heeft gegeven bla bla bla'. (Emre3xpl)
@feelingbroken denk aan de goedere dingen! maar een te doen lijstje dat helpt meestal en doe het!! als je zelfmoord wilt plegen dan zou ik zeggen "NIET DOEN!!" (zou iedereen zeggen)
want bedenk eerst, wrm je dood wilt.
brobeer dingen uit wat je een kik geeft bijv. parachute springen (:
Is er eigenlijk een specifieke rede waarom je je zo voelt? Want dan zou je daar misschien iets aan kunnen doen. Maar aangezien je die rede hier niet vertelt kunnen wij eigenlijk alleen maar zeggen dat je geen zelfmoord moet plegen etc. Maar het beste is als je het probleem gewoon probeert aan te pakken en hulp zoekt.

En ik zeg het toch nog maar; zelfmoord is NIET de oplossing, er zijn zoveel leuke dingen die je nog kan doen in je leven en hoe je je nu voelt zal niet voor eeuwig duren.
Hoi!

Al 4 jaar in pijn, dat moet heel zwaar zijn.
Zelfmoord is niet de oplossing, echt niet. Je leeft nu, punt. Dat leven is je gegeven voor een reden, en hoewel het nu moeilijk gaat, het kan beteren! Hoe rot je je nu ook voelt, je leven kan beter worden!
Er zijn mensen die niet geholpen zijn met een psycholoog, maar er zijn ook mensen die heel erg goed geholpen worden door een psycholoog! Praten met een vertrouwenspersoon kan ook helpen.
Geef het een kans. Een kans, je hebt niets te verliezen. Als het niet werkt, kun je zeggen dat die methode niet werkt, en kun je ermee stoppen wanneer je wilt. Je kunt er elk moment uitstappen.
Praten met iemand die helemaal los van de situatie staat, die je niet kent, kan ook helpen. Vind je het een fijn idee om eens te chatten met de KinderTelefoon? Of te bellen? Het is gratis, dus zoals met die psycholoog, niets te verliezen.

Groetjes
x

Reageer