Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Zelfmoord

Hey,
Ik heb een probleem,
Ik heb vaak ruzie met mijn zus, dat is gewoon (toch?). Helaas is het niet een kleine ruzie, het gaat zelfs zo ver dat ik kale plekken op mijn hoofd heb. Ik zie het leven gewoon niet meer zitten, door m'n zus; m'n vader die het gezin in de steek laat en de oververmoeidheid. Ik heb weinig vrienden op school en ga pesten. IK heb al eens na gedacht of het beter zou zijn als ik er niet meer zou zijn. De enige die er dan nog moeite mee hebben dat ik niet meer leef zouden dan mijn opa en oma zijn. Die zijn al oud dus die zouden de laatste jaren van hun leven mij vast niet missen. Iedereen zegt dat je niet onbelangrijk bent en dat je het ver zou kunnen schoppen maar als ik in de toekomst zou kijken, zie ik niks. Ik hb weinig lef en wil mezelf niet dood maken. Langer leven in dit gezin is ook geen optie. Wat moet ik doen, zelfmoord plegen, blijven leven in deze onzin of weg lopen met het gevoel dat ik di gezin nooit meer zou terug zien een feestje vieren en een kut jeugd hebben? Ik snap nu even helemaal niks van het leven!

XxX Anoniem

2 reacties

Hoi,

Ik lees dat je diep in shit zit.
Maar denk goed na met wat je doet.
Ga anders een keer met je oma/opa praten.
Maar pleeg geen zelfmoord want waarschijnlijk leef je maar een keer.
Als je hulp nodig hebt moet je me even een mails sturen.
Groetjes pim
Of ga met je mentor praten

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen