Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Zelfmoord!!!!!

• 17 juli 2014
  • 9 reacties
  • 380 Bekeken

Ik ben pas een jongen die 12 is (bijna 13 wordt) en ik heb al klote zelfmoordneigingen!! What The **** moet ik hier aan doen. Ik praat al met een meisje en die zegt dat ik het niet moet doen, maar ik heb daar niet genoeg aan, ze zegt dat ze me gaat missen en gaat huilen als ik zelfmoord pleeg, wat ik ook begrijp, maar ik weet niet of ik het moet doen of niet........:(:(

9 reacties

hoi idefk_.

12 jaar is erg vroeg maar had het ook toen ik jouw leeftijd was(niet dat ik veel ouder ben).
ik weet niet waarom je zelfmoord wil plegen en dat hoef je ook niet uit te leggen.
wat ik je aanraad is praten met proffesionele hulp zoals een psygoloog of misschien heb je wel een vertrouwens persoon op jouw school(al is het nu lastig om daar mee in contact te komen nu het zomervakantie is).
een psygoloog praat met je en probeert eventuele oplossingen met je te bespreken/ maken.
misschien is het wel goed dat je met iemand erover praat zoals die vriendin die je kort beschreef.
voor de rest heb iik niet veel voor je maar als ik jouw was zou ik het maar niet doen.
wel misschien heb je niet zoveel hieraan gehad maar dit zijn mijn korte tips.

-grtz (me)
@tillan
Erg bedankt Tillan voor je advies!! Maar het probleem is dat ik vandaag mn rapport heb gekregen en het aan me ouders heb gegeven, even later komt mijn ''moeder'' binnenstormen en geeft me meteen een klap tegen me hoofd en gooit ook nog eens met mijn schoen en dit is niet de eerste keer dat dit gebeurdt, nee... dit is al een stuk of 5 keer gebeurdt en dat is niet alleen mijn ''moeder'' die mij slaat!!
Je kunt ook kinderbescherming bellen want dat je moeder je slaat kan niet
Je kunt ook kinderbescherming bellen want dat je moeder je slaat kan niet
Ja daarom!!
Erg bedankt Tillan voor je advies!! Maar het probleem is dat ik vandaag mn rapport heb gekregen en het aan me ouders heb gegeven, even later komt mijn ''moeder'' binnenstormen en geeft me meteen een klap tegen me hoofd en gooit ook nog eens met mijn schoen en dit is niet de eerste keer dat dit gebeurdt, nee... dit is al een stuk of 5 keer gebeurdt en dat is niet alleen mijn ''moeder'' die mij slaat!!
hoi opnieuw idefk_.

je moeder heeft het recht niet om je te slaan maar helaas zijn sommige ouder ineenmaal zo en door een klap maakt ze het ook niet veel beter op.
aangezien er meerdere mensen zijn die je slaan zoals je beschreef is het misschien handig om hulp te zoeken.
en als kinderen een minder verwachtend rapport hebben horen de ouders wel eerlijk en kritisch te zijn en niet agressieve uitvoeringen te doen.
als het echt erger word zoals verminkingen is het misschien beter als je aangifte doet tegen je moeder en etc..

-grtz (me)
Ik denk ook al sinds dat ik 8 ben om zelfmoord te plegen dat is jong maar 12 is ook heel jong maar het beste is om gewoon om naar een leraar te gaan want ik wil echt nie dat je zelfmoord pleegt niemand nie en ik word ook geslagen door mij vader het beste is dan om naar de kinderbescherming te gaan 

succes xx
Hey,
je kan op internet een behandeling volgen bij een psycholoog!
dit is annoniem en gratis, je ouders hoeven dit dus niet te weten
dat kan via de site van 113
misschien heb je er iets aan
kus,

Reageer