Vraag

Zelfdoding en andere problemen


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi

Het gaat de laatste tijd helemaal niet goed mijn vriendin denkt van wel ze weet dat ik depressie ben en dat ik gedacht had van zelfdoding maar ze weet niet dat ik een overdosis heb genomen aan slaap medischijnen en ik wil het haar wel vertellen maar ik weet niet hoe en ik zit nu weer in zoon moelijke periode ik wil zelfmoord plegen maar ik weet niet hoe ik had een jongen ondmoet via Instagram en die had veel liefde voor mij en nu opeens niet meer ik ga daar ook helemaal kapot van ik huil zo vaak in mijn hoofd dat ik het heel gewoon vind dat ik niet meer huil ik weet niet hoe ik veder kan en moet ik wil er zo graag een eind aan maken

Groeten saar03

14 reacties

Ik geef morgen een goed antwoord!!
Oké is goed
Hoi

Een depressie is nooit leuk.
Probeer zo veel mogelijk naar buiten te gaan.
Door de zon wort je wat vrolijker en het vermindert de kans op een depressie.
Ga er uit ook al heb je er geen zin in.
Dan doe je maar als of je zin heb dat werk echt klinkt raar.
Maar als je je net als of bij gaat doen dan voel je ook al een beetje blij

Naar dit werk niet altijd.
Als ik jou was zou ik naar de huisarts toe gaan die kan je wel helpen.
En geen zelfmoord plengen

Hou het vol je kunt het.
Als je het effen niet ziet zitten kom dan maar weer trerug naar het forum.
Wij willen je wel helpen.

Oo ja schrijf je probleemen op dat werk ook goed.
En weet nu voel je je niet fijn maar alles komt goed alleen het duurt wat langer.

Grangelv
Ik probeer ook veel naar buiten te gaan maar bij mij helpt het niet ik doe alles net als of
Oeh dat is lastig!
Ik kan me voorstellen dat je het heel vervelend voelt! Wat misschien voor wat rust kan zorgen en kan helpen tegen zelfbeschadiging (als je dat doet) is de CALM HARM app. Hij is helaas in het Engels, maar het is allemaal best wel goed te volgen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Heel veel sterkte!!

Lieve groetjes, janna
Ik weet hoe het voelt en ik weet hoe lastig het is, maar houd vol.
Kijk naar je leven: op dit moment zit je waarschijnlijk op het laagste punt in je leven, sterker nog je geeft aan een nog lager punt te hebben gehad. Vanaf hier is er geen lager punt. Het kan alleen nog maar beter worden. Als je nu je leven neemt veeg je niet alleen je problemen weg maar ook alle kansen om een beter leven te krijgen.
Zelfmoord is een permanente oplossing voor een tijdelijk probleem.

Denk aan je vriendin. Denk aan alle mensen die je kennen en om je geven. Zelfmoord geeft meer problemen dan het oplost.

Nou, dat was mijn speech *applaus*
Ik raad je aan om hulp te gaan zoeken. Je kan een afspraak maken bij je huisarts, na een gesprekje kan die je doorverwijzen naar een psychiater. Je huisarts is meestal niet echt bekende en daarom snap ik dat daarmee praten een beetje oncomfortabel kan zijn. Je kan ook nog een keer met je vriendin spreken en dan samen gaan of het met je ouders of mentor bespreken. Hier mee blijven zitten is naar mijn mening geen optie.
Hii,

Wat fijn dat er al zoveel mensen hebben gereageerd!

Heb je last van je slaapmedicijnen? Je moet niet te veel gebruiken maar je kan ook niet zomaar stoppen. Je kan het beste pilletje bij pilletje minderen ( dus elke 3 dagen 1 pilletje minder )

Het helpt ook heel erg om Muziek te luisteren of om tijd te besteden aan een Hobby.

Je kan je vriendin het best vertellen wat er echt aan de hand is. Ze zal waarschijnlijk eerst even schrikken, maar daarna zal ze beseffen dat je hulp nodig hebt. Je kan ook met je mentor praten. Die zijn daar immers voor.

Het probleem met jongens via insta is dat ze je niet echt kennen en gwn op het eerste het beste makkelijke meisje afgaan en haar overladen met liefde. Maar zodra ze beseffen dat jij niet hun type bent laten ze je keihard vallen.

Probeer je Emoties niet op te sluiten in je hoofd. Ze moeten er uit amders word het alleen maar erger.

~Asy
Hoi

Hoi

Je bent niet de enige ik voel me ook heel kut en depresief ik kan er niet goed over praten want ik heb niemand om me heen en ik voel me alleen... En trouwens Een overdosis nemen helpt niet om er een einde aan temaken... Ik heb het ook geprobeert?

Gr.
Bedankt voor de reacties maar ik vraag mij zelf gewoon nog af waarom ik leef ik cijfer mij steeds weg en ik vraag mij elke keer af tot hoe ver ik vandaag weer of tot hoe lang leef ik nog overleef ik het weekend nog of niet het spookt heletijd door mijn hoofd
Hoi saar dat heb ik ook ik heb ook geen vrienden
dag saar,

ik snap heel goed hoe je je voelt. Ik hoop dat je miss wel al hebt gedeeld dat je hebt geprobeerd een overdosis te nemen (dit hoeft niet dodelijk zijn maar een controle voor de zekerheid is nooit verkeerd).

zoals ik jou hoor zit je niet lekker in je vel en gewoon in de put. heel erg vervelend!
Je gedachtes (levensvragen) over het leven die zijn ingewikkeld te antwoorden want niemand weet echt waarom we hier zijn maar t is nu eenmaal gewoon een natuurlijke evolutie en van alles wat er bestaat komt weer een eind zelfs aan het hele universum ooit eens. maar in die tijd dat je hier mag zijn moet je gewoon doen en laten wat je wilt want geloof me er zijn zoveel mooie dingen. ook al zie je deze nu misschien niet ze zijn er wel en er komt een keer dat jij deze ook zult gaan ontdekken.

met je verdriet over die ene jongen ie veel liefde voor je had, iedereen lijd zijn eigen leven, je leert mensen kennen je bouwt een band op, maar soms gebeurt het gewoon dat iemand jou weer laat gaan of dat jij iemand moet laten gaan. En dit is echt zeker niet altijd leuk maar soms is het gewoon nodig, of is het een keuze die voor jou of een ander even beter voel. Maar treur er niet te lang over want er zijn zoveel mensen op deze planneet die zeker aardig zijn en interesses delen met jou!

Mijn advies voor je levensvragen is sowieso ga ontdekken, dit hoeven geen hele reizen te zijn want je zult versteld staan wat je wel niet in je eigen omgeving al kunt ontdekken!

ik wens je heel veel succes je komt er wel en uit en je kunt het wel! hou je sterk en laat je niet van het pad afbrengen door anderen!

groetjes anoniem9000
Hey lieve schat!

Tja heftig als je al zo suïcidaal ben
En wees aub voorzichtig met mensen op Instagram ?
Tegenwoordig spelen ze het maar en dan vergeten ze je,
Ik wil even zeggen over je suïcide het is erg moeilijk als je dat hebt, ga naar je arts en vertel het (zij/hij heeft geheimplicht) dus hij of zij mag niks vertellen tegen je ouders. Wees lekker je zelf en als je echt hulp nodig heb is het beste om iemand je te laten helpen en niet dat het uit de hand loopt je bent een sterke girl!
Be strong!❤

Xjes Saar?
Hallo
Sorry dat ik een poos niets heb laten weten van mij

Ik heb weer contact met die jongen want ik kon het niet laten maar ik merk echt (net zoals wat jullie zijden) dat hij niks om mij geeft hij liet 3 dagen weer niks van zich horen en vandaag wel weer ik wil hem graag vertellen dat het over is en klaar is door hem twijfel ik zoveel aan mij zelf en komt steeds meer mijn nep lach maar voren als ik geen nep lach had dan was het zo moeilijk en als ik allen ben ben ik mij zelf en niet die vrolijke meid
Lieve schat,

Ik herken de problemen, maar het beste is blokeren en verwijderen uit contacten, als hij niet goed persoon voor je is zal ik laten hoe lastig het ook is.

Jij wilt dat jij veilig bent. Alleen dan kan je contact verbreken als je wilt. Want straks straks zul je hem echt niet herkennen

Reageer