Zelfbeschadiging gedachten

  • 25 November 2022
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik voel dat ik de laatste tijd me slechter en slechter begin te voelen. het voelt niet goed om zelfbeschadiging / moord gedachtes te hebben ik ga mijn best doen om hulp te zoeken / krijgen. Alleen dat maakt alles nog niet goed. Heeft iemand tips om de tijd die ik er voor nodig heb te over leven? Het is de 2de keer dat het zo slecht voel. Heb zo het idee dat ik anders januari of februari niet haal zonder litteken.


2 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @anoniemand999 , 

Wat vervelend dat je met zelfbeschadiging/moord gedachtes zit. Knap van je dat je je gevoelens hier op het forum deelt en dat je je best doet om hulp te zoeken/krijgen. Mocht je het fijn vinden om je verhaal anoniem te delen dan kun je ook elke dag van 11:00 tot 21:00 met De Kindertelefoon bellen (0800-0432) of met ons chatten. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen  met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Veel succes!

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Reputatie 2
Badge

Hoi janneB,

 

Ik krijg morgen hopelijk meer duidelijkheid over de hulp of iets in die richting. ik zit en zat in de knoei met me zelf begin wel iets aftenemen. Heb nog steeds dagen dat het minder is maar word minder

 

Vriendelijke Groet anoniemand999

Reageer