zelfbeschadiging

  • 10 February 2018
  • 3 reacties
  • 245 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi ik ben k ik ben 13 jaar oud en ik zit met een probleem ik ben al langeren tijd depri en ik snij mezelf ik heb dit al best lang en ik weet niet meer hoe ik dit moet doen ik had daarnet een probleeem met men vriend en toen werd ik zo boos dat ik mezelf heb gesneden allen ik weet niet meer wat ik moet doen

3 reacties

Heya,

Oef, jezelf snijden is natuurlijk niet fijn. Vrienden van mij deden het ook. Ik denk dat het het best is om hulp te zoeken, want ik merk ook als je boos wordt, dat je jezelf snijd, en dat kan fout aflopen als je 1 keer heel boos wordt. Ik denk dat het beter is om met je ouders te praten, vooral ook om je depressie, dit kan tenslotte in ernstige scenario's ook fout aflopen. Als je ouders je niet kunnen helpen, zou ik misschien met je mentor en/of eventueel met je schoolverpleegster of psycholoog. Als je leven weer een beetje op gang gaat, zou ik weer met je vriend praten over die ruzie & het uitpraten :)

-Robin
je bent depresief dat hoort bij het leven
maar jezelf snijden is nooit de oplossing ik zou je ook aanraden hiermee te stoppen
het is alleen maai je lichaam blijvende schade leveren
en het leverd niks op alleen littekens
ik zou je aanraden om naar je leraar/mentor te gaan
en als het moet een kinderpsychiater erbij te halen
hoe meer je jezelf gaat snijden hoe deprisiefer je woord!
. dalijk woord je nog depresief om die litekens die je heb
veel geluk groetjes James 😞

Reageer