Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

zeer depressief voelen.

ik voel me echt heel erg ''KLOTE'' ik baal van het leven vroeger was ik gewoon blij en ging met een goedgevoel dingen doen. Maar nu! nee? nu voel ik me verdrietig/boos ik baal hier zo van ik wil gewoon gelukkig zijn. Snijden dat was mijn oplossing mezelf pijn doen. Dat was toen (dachtik) de enige manier om te zorgen dat het goed ging. Maar nee het werk niet wat is er met mij aan de hand?

25 reacties

Ik voel me ook laatste tijd niet zo lekker in me vel vind me zelf dik maar vrindinnen , familie ,ouders zeggen dat ik egstoord ben als ik zeg dat ik dik ben.maaar ik ben gwn fck dik en ik spug me eten er uit maar ik ben er nu mee gestopt maar ik voel me toch niet zo lekker in me vel .en ik denk dat je zelf snijden meer een oplossing is om je boos te maken op je zelf dat heb ik ook gehad ik ging me zelf snijden als ik iets fet's at maar ik heb gezien dat je littekens kan overhouden

xxNoaa
ja indd. het was bij me echt heel erg. het was ook diep. Maar waar heb jij ze dan? en hoeveel?

Xx
@Watmoetikdoen? Ik heb ze op me pols gehad op me benen en me buik Maar op me buik was echt super groot Ik heb met hoofdletters FAT op me buik gesneden en nu zie ik het nog steets maar het is gwn zo ik ben dik Jmmr genoeg Ik wil dun zijn en 40 kg wegen ook al vinden mensen dat overdreven

xxx Noaa
wow ik heb het op me armen echt heel erg en ik baal hier best wel van maar aan de ene kant ook weer niet:s maar hoe oud ben je dan omdat je zegt dat je 40kilo wil wegen?
Ik ben 13 😳 Maar het is gwn mooi als je dun bent en hoef ik geen zorgen te maken als ik ga zwemmen

xx Noaa
Oh maar als je 13 ben en 40kilo wil wegen das niet best! das best wel weinig:$

Omg is 40 kilo weinig? Ik weeg ongeveer 36 kilo en ik vind mezelf dik (ik ben 13)
... Ja dat zegt me vrindin ook en dit heb ik verder niemand vertelt of zo maar ik krijg wel hulp van z'n speciaal iemand die met je praat en school en ik moet eten dus dat lukt me nooit.. Ik had beter niet met vinger in me mond kunnen beginnen en snijden maar goed ..

xx Noaa
heb ik ook een keer gedaan
Watmoetikdoen? schreef:

40 kilo is niet weinig hoor..
Ik heb het me ouders verteld! dat ik me niet fijn voelde. En toen ja heeft me ma ook gezegd van! dat het beter was als ik met iemand zou praten bijv. Met me ouders of iemand van school of een psycholoog ofzo! Maar dat wil ik echt NIET. en voel me de laatste tijd zo KLOTE hea en dat ik dan denk van dat ik dood wil.....
@Koen1101 Dat vind ik dus ook.. Maar de meeste vinden dat dan niet goed..

@watmoetikdoen? Ja het is fijn en ik snap dat je geen hulp wilt dat wou ik eerst ook niet maa het is misschien wel handig want je mag niet dood ik denk dat soms ook maar me vrindinnen steunen me ook vaak dus het komt echt goed

xxNoaa
Maar het is wel gewoon zeer klote als je je KLOTE voelt...
Watmoetikdoen? schreef:

Maar het is wel gewoon zeer klote als je je KLOTE voelt...

Ja snap ik maar als je die hulp krijgt dan ben je veel opgeluchter en voel je je veel minder kt

Dat had ik ook maar nu ik veel praat met verschildende vertrouwings personen lucht het echt op

xxNoaa
achjah. het is moeilijk om te praten over zulke dingen (vindik)

xx
ik snij mezelf ook en nog steeds ik he echt presies het zelfde verhaal als jou en echt waar en ja grote littekens voor altijd
@ Jannie1201 probeer te stopen ik was er ook verslaaft aan ... maar het worden zulke lelijke littekens

@Watmoetikdoen Ja ik vind het ook moeilijk om er over te praten maar via deze forums is het maklijker

xxNoaa
Ik had net gesport van half 8 tot half 9 toen wou ik nog een ontspanningsoefening doen van half 9 tot kwart over 9 mag het niet terwijl mijn moeder had gezegt dat ik het 1 keer mog proberen en ik zo dat had je gezegd zij zo niet waar dus nu hebben we erge ruzie kan iemand mijn helpen?

xxx melissa
Melissaa schreef:

Ik had net gesport van half 8 tot half 9 toen wou ik nog een ontspanningsoefening doen van half 9 tot kwart over 9 mag het niet terwijl mijn moeder had gezegt dat ik het 1 keer mog proberen en ik zo dat had je gezegd zij zo niet waar dus nu hebben we erge ruzie kan iemand mijn helpen?

xxx melissa

Ja dat heb je vaak met ouders he , ik had gister ruzie maar das nu wel goed je moet niet meer zeggen dat ze geen gelijk heeft want anders wordeen ze alleen maar bozer -.- Dus laat gwn gaan er probeer het een beetje goed te maken door haar te helpen of iets anders 😉

xxNoaa ik hoop dat ik je goed geholpen heb
Jaa noa je hebt me goed geholpennhttp://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/redface.png
Maar dat heb ik dus altijd als ik iets wil proberen als proefles dan mag het niet
Maar het is alweer goed hoor!

xxxxxMelissaa
Oww das jmmr je moet er gwn met je moeder er over hebben en vragen wrm ze het niet wilt moeders praten meestal graag ;)

Teminste die van mij wel En gelukkig is het weer opgelost

xxNoaa
De laatste tijd is alleen maar erger geworden ik wil zo echt niet meer leven ik voel me echt k*t ik kan er gewoon niet meer tegen..
Hee meid Je moet niet een einden aan je leven willen maken ik denk dat je ff met iemand moet praten ..

Ik ben er voor je he ! En ik voel me ook wel kt maar we moeten gwn door gaan het mooiste staat ons nog optewachten :P

xxNoaa
Probeer erover te praten (iedereen zegt ;t)
Soms is het beste om er over te praten met mensen uit je omgeving hoe jij je voelt

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen