Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Ze pleegt zelfmoord

• 15 augustus 2015
  • 4 reacties
  • 219 Bekeken

Een vriendin van me heeft al meer als 15 pogingen gedaan
Ze wordt zwaar mishandeld
Ik heb haar al 3x omgepraat
maar nu heeft ze me gestuurd dat ze er een einde aan maakt en naast het spoor zit
en maar ik heb haar weer omgepraat om naar huis te gaan
maar ze wil nogsteeds...

Help me
Ze is mijn alles.... de enige dat ik nog leef

4 reacties

Hee,

Wat heftig!! Je vriendin moet het echt heel zwaar hebben.
Ik weet niet of je bij haar in de buurt bent, maar is het een idee als je naar haar toe gaat?
Misschien dat het haar helpt als je bij haar bent en een andere oplossing met haar kan zoeken in plaats van zelfmoord?

Weten haar ouders dit? En heeft ze hulp hiervoor? Kan ze met anderen praten over de mishandeling?
Misschien kan ze een poosje uit huis gaan?

Ik denk dat het heel belangrijk is dat je er voor haar bent nu.
Laat haar merken dat je haar niet kan missen en dat je zoveel om haar geeft, ook al zou het kunnen zijn dat dat voor haar niet genoeg meer is.
Maar het is ook niet de bedoeling dat jij dit gaat oplossen. Hier is echt professionele hulp voor nodig.
Ik weet niet of ze dat al heeft, maar het is belangrijk dat ze snel met iemand erover gaat praten en dat er snel een oplossing word gezocht voor de mishandeling,
want het is wel duidelijk dat dit zo niet langer door kan gaan.

Sterkte!
112 bellen..
Wat erg! Ik snap je! Ik wil ook al heel lang zm plegen! Ik heb het ook een paar x geprobeerd maar word niet tegen gehouden door me vriendinnen ofzo want die denken inmiddels dat ik het toch niet meer ga doen aangezien ik het al 2 jaar wil

Heel Veel Sterkte!
Praat met je juf/meester of mentor hierover en ga chatten of bellen met de kindertelefoon. Ook is het goed je eigen ouders in te lichten!

Succes!

Groetjes Anoniem....
EN? Hoe is het afgelopen? (ik neem aan dat ze niet een hele nacht op 't spoor is blijven staan, leeft ze nog?

Reageer