Word ik gek? deel 2??

  • 20 February 2018
  • 9 reacties
  • 196 Bekeken

Hoi mensen hier ben ik weer! met een soort gelijke vraag.. maar dan wat duidelijker
Ik voel me echt gek worden.. zoals jullie al weten heb ik het idee dat ik gevolgd word. Ik heb nu de neiging om heel hard te lachen
Gewoon opeens. ik voel me ook anders dan leeftijd genoten. alsof ik hier niet thuishoor. ik heb ook een raar iets (Ik weet niet of het er mee te maken heeft) ik raad het altijd goed als er een baby word geboren wat het geslacht is.. het word gwn eng. Ben ik hoogBegaafd of zit er iets niet goed in mn hoofd??? Help me!!

9 reacties

Kijk je horrorfilms? Daar kan het ook door komen. Ik geloof zelf enorm in geesten heb altijd het gevoel dat ze op onze bovenetage zijn ik kan ook niet slapen met mijn slaapkamerdeur dicht en met mijn rug naar de deur. Vroeger zag ik rare dingen ik zag dingen in de kast.

Je kunt miscchien ook met je ouder er over oratennom naar een oplossing te zorken!
Je kunt eventueel hoogbegaafd zijn zet anders op een papier alles wat je raar vind en merkt dat eng/vreemd is
Kijk je horrorfilms? Daar kan het ook door komen. Ik geloof zelf enorm in geesten heb altijd het gevoel dat ze op onze bovenetage zijn ik kan ook niet slapen met mijn slaapkamerdeur dicht en met mijn rug naar de deur. Vroeger zag ik rare dingen ik zag dingen in de kast.

Je kunt miscchien ook met je ouder er over oratennom naar een oplossing te zorken!


Ik kijk geen horrorfilms
Meer antwoorden?
Ik snap wat je doelt ik heb namelijk heel vaak dat ik in m'n oog hoek een hele felle kleur zie alsof er iemand loopt maar als ik dan kijk is het weg maar dat komt omdat er een paar jaar gelden bij ons is ingebroken
Doelt is bedoeld en gelden is geleden
Je hebt misschien een paranormale gave. Ik heb ook last van die dingen en ik zou je er niet te veel in te verdiepen. Waarschijnlijk word het dan veel erger. Soms kan het in je familie zitten dus vraag daar naar. Misschien kan je met iemand praten if kan die je helpen
Hmmm, ik denk dat je gek word van doe alsof je hoogbegaafd bent. (Geen haat)
Het is gewoon toeval, er zijn namelijk maar 2 keuzes.
Ik denk dat je er teveel over nadenkt, maakt het soms uit dat je kan raden hoe de baby word?
Lemac. ik doe niet alsof! Dit is echt een probleem bij me 😞

Reageer