Woedenaanvallen

• 22 september 2015
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

Hoi lezers, 

Ik heb in mijn vorige topics al gepraat over mijn depressie en het snijden van mezelf. Nu ga ik mijn verhaal doen over mijn woedeaanvallen. Ik noem het 'mijn verhaal doen' omdat ik het zelf best wel fijn vind om dingen voor mezelf om te schrijven en dat ook ergens veilig te hebben staan. :) 

Ik heb soms heel erg last van woedeaanvallen. Wat gebeurd er dan?: Ik ga dan bijvoorbeeld vechten met degene waar ik boos op ben. Ik heb niet echt vaak met klasgenoten ruzie, voornamelijk met mijn moeder. Ik raak allereerst geiriteerd daarna gefrustreerd en daarna echt boos. Wanneer ik dus boos ben kan ik bijvoorbeeld diegene slaan, trappen enc. Mijn moeder en ik hebben een keer een flink gevecht gehad maar ik ben eigenlijk wanneer ik een woedeaanval heb sterker dan wie dan ook. Dus mijn moeder probeerde letterlijk te ontsnappen aan mij... en toen deed ze dus mijn kamerdeur dicht houden en toen sloeg ik op het raampje in mijn deur alleen daar sloeg ik dus doorheen. Later heb ik ook dat glas opgepakt en me daarmee gesneden. 

Dat is een deel van mijn verhaal. Hiervoor ga ik nu ook naar de GGZ. (Sommige lezen al mijn topics en wouden graag weten hoe het verder ging met hulp voor depressie enc. En ik heb vrijdag 25 september mijn Inpeekgesprek met mijn ouders bij de GGZ.)

Gr. 

1 reactie

de mensen van de GGZ zullen tips hebben om je driftbuien beter te beheersen. gewoon ernaar vragen. ben ook tijdje drifitg geweest. door de tips weet ik me nubeter te beheersen. heel veel succes!

Reageer