wil mishandeld worden

• 22 January 2013
  • 18 reacties
  • 2280 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
het klinkt misschien raar maar ik wil mishandeld of verkracht worden..ik vind het heel erg voor de mensen die dat meegemaakt hebben. kmoet er zelfs van janken als ik eraan denk. maar ik wil dus gewoon een loverboy, verkracht of mishandeld worden. en weet niet waarom. maar klopt het wel dat ik dit wil! kben al eens soort van verkracht maar vind het achteraf leuk. klopt het dus wel dat ik dit voel of ben ik ziek in me hoofd??

18 reacties

ik heb dit ook
ik denk dat je gewoon een keer bijzonder wil zijn ofzow
dat denk ik in elk geval bij mezelf
je bent 13.. miss was het achteraf leuk, maar het is lang niet zo leuk als je dnekt dat het is.
als je tijd hebt moet je de film: ''I spit on your grave'' maar is kijken.
op onechannal ofzo.
dan zie je hoe gruwlijk iemand word verkracht en dan wraak neemt.
het komt nu over of dat je wanhopig bent, met je zelf in de knoop zit ofzo.
het kan ook gewoon zijn dat je sm lekker zou vinden, dat kan gewoon.
maar als je echt mishandeld & verkracht wilt worden.. dat zou nog is je dood kunen worden. het klinkt raar, maar die dingen gebeuren.
naja ik denk dat je er goed aan doet die film te kijken, kheb hem zelf gezien het is geen documantaire achtig iets, nee echt een horror film. (goede film trouwens voor als andere hem zouden willen kijken)

laat me weten wat je ervan vond!!!
Wow, ik vind het eigenlijk best gek dat je dat graag wil. 
Het is echt niet leuk! Probeer het van je af te zetten. 
xxx
heeii,
het kan dat je hieraan denk maar je moet indd is die film gaan kijken 
want het is echt niet zo geil als jij nu denkt . 😳
je zegt dat je soort van verkracht bent maar je vond het achteraf leuk, dus dan is het geen verkrachting

je kan wel zeggen ik wil graag verkracht worden maar dan is het geen verkrachting meer. dit geld ook voor loverboys want dan wil je dat dus dan wil je een **** zijn dus dan zijn ze ook niet meer strafbaar.

mensen die dit meemaken kunnen psygische problemen krijgen die als gevolg kunnen hebben tot eetstornissen snijden drug en alcohol gebruik en kunnen zelfmoord neigingen krijgen. ze kunnen voor de rest van hun leven getraumatiseert blijven, dit gebeurt vaak op jongen leeftijd en die mensen kunnen dan ook erge fobieen krijgen waar ze de rest van hun leven last van kunnen hebben, en dus nooit het echt kunnen leven.

ik denk dat je dit wilt gewoon voor de aandacht en medelijden die je dan van andere mensen zult krijgen.

sorry dat ik dit zeg, maar je bent dan echt niet goed in je hoofd!

xxx
ik snap dat je wilt gewoon aandacht krijgen maar zomaar van je fiets afgetrokken worden en er wordt iets met je gedaan wat je niet wilt is toch echt wat anders denk er nog eens goed over na ik had ook wel eens van dat soort dingen dat ik wilde dat ik aandacht kreeg om te laten zien dat ik niet zo n niks nut was (zo voelde ik me) maar als het gebeurt denk je er wel anders over maar ik begrijp je
xx
Hey!

Ik heb dit ook wel eens.. niet zo erg maar nog..
soms denk ik dat als ik eens flink in coma raak, en op het punt lig om te  sterven..
wie zou er dan om geven? Familie.. ja die wel..
maar verder?

Iedereen heeft aandacht nodig, en als je die niet genoeg krijgt, krijg je dit..
ik wil ook wel eens zwaar geopereerd worden, of op school een blauw oog krijgen en een stamp in mn maag krijgen..
klinkt freaky he..

Nu heb ik het niet meer. Ik heb een fijn leven, en wil die niet verpesten ofzo xxxx Succes !
Aye! 

Ik denk dat je gewoon wilt weten hoe je je zou voelen, en wat mensen dan zouden denken.
Dit is natuurlijk wel logisch, maar als mensen die dit hebben meegemaakt het horen, denken ze echt: wat denkt zij wel niet man
Het is vreselijk, lieverd, je wilt het niet meemaken!
Zoals @LauraLaurey zegt, ik heb ook weleens van ik wil eigenlijk wel eens een ongeluk meemaken, kijken wie er dan 
wel om mij geeft.

Ja je hebt aandacht nodig ja, maar ik denk niet dat dit een oplossing zou worden. 
Succes ermee, praat ermee met de chat ofzo!! Misschien helpt dat

xox
okee bedankt voor alle reacties, hoop dat ik er wat mee kan
x
je bent 13.. miss was het achteraf leuk, maar het is lang niet zo leuk als je dnekt dat het is.
als je tijd hebt moet je de film: ''I spit on your grave'' maar is kijken.
op onechannal ofzo.
dan zie je hoe gruwlijk iemand word verkracht en dan wraak neemt.
het komt nu over of dat je wanhopig bent, met je zelf in de knoop zit ofzo.
het kan ook gewoon zijn dat je sm lekker zou vinden, dat kan gewoon.
maar als je echt mishandeld & verkracht wilt worden.. dat zou nog is je dood kunen worden. het klinkt raar, maar die dingen gebeuren.
naja ik denk dat je er goed aan doet die film te kijken, kheb hem zelf gezien het is geen documantaire achtig iets, nee echt een horror film. (goede film trouwens voor als andere hem zouden willen kijken)

laat me weten wat je ervan vond!!!

Ik ben echt een watje, Ik heb op imdb gekeken naar foto's van die film, en nu ben ik heel bang dat er iemand achter mij staat.
Ik ben zelf geslagen door mijn moeder en daardoor extra snel bang en oplettend.
Dat je graag mishandeld wil worden, Het is niet leuk, maar ik begrijp en ken je gevoel.
Alleen weet ik niet wat je er aan kan doen. Volgens mij is het gewoon een fase waar je doorheen gaat.
Alleen heeft niet iedereen die fase.
Ik wil het ook. Nou, ik wil het niet meemaken, maar ik fantaseer het wel.
Ja, als je pubert vind je de gekste dingen leuk, en zeker als het met seksualiteit te maken heeft:rolleyes:. probeer nu maar eens te fantiseren over scenes waar je in zit.. ik wet dat iedereen er wel 10 minimaal kan verzinnen, makkelijk. de conclussie is dus dat het normaal is.
Misschien is dat gewoon een gedachte als je geil  bent???
Ik begrijp je helemaal, het is niet raar, het is een soort van sm iets inderdaad, een variant. Jij bent net zoals ik waarschijnlijk en vind het leuk als mannen/jongens intimiderend,dominant zijn. Het idee om verkracht te worden is gewoon heel geil. omdat je in zo'n situatie niet in staat bent om voor jezelf op te komen en dat is dat onderdanige.
Is het miss zo dat je een bepaald rotgevoel hebt wat je niet kunt plaatsen en daar een oorzaak voor zou willen hebben?

Ik hoop dat het snel over gaat en dat het als het je een keer overkomt niet al te erg zal zijn

Xx kikker
Hee ke vind het miss leuk vanwege de aandacht die je zal krijgen maar geloof me het ia geen pretje veel pijn ik ben verkracht door mn pa en mishandeld door mn ex het is echt geen pretje als je zograag wilt dat je aandacht krijg is dat gwn dom
Je moet jezelf zijn en als je san geen aandacht krijft dan niet dat is hun probleem
Xx
Naoompje

Reageer