Vraag

Wil echt niet meer

  • 25 June 2019
  • 6 reacties
  • 160 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
  • Weet de weg
  • 22 reacties
Heb er geen zin meer in nog even en ik stop er mee ben er klaar mee heb alles geprobeerd maar kan niks goed doen ik doe zo veel voor andere en krijg er nooit wat voor terug (nou ik krijg wel wat terug scheld woorden naar mijn kop)

Ik wl gewoon niet meer

6 reacties

Nu maar dan ook echt nu met je ouders gaan praten! Ik kan je morgen eventueel wat tips geven.
Hoi Anne,

Het kan me niks schelen wat andere mensen tegen je zeggen of hoe ze over je denken, ik wil dat je leeft.
Je bent mooi zoals je bent, laat alsjeblieft niemand dat veranderen.
vertel me, als je het zelf wilt, wat mensen tegen je zeggen en wat ze doen. Dan heb ik het niet alleen over je vrienden maar ook over je ouders en je klasgenoten, iedereen dus.

Verder mag je ook je leeftijd achterlaten en waar je nu bent, en aan denkt.

<3
Luuk
Hoi anne

Je moet je echt niks aan trekken van zulke mensen zulke mensen zitten vaak zelf in de problemen en gaan daar door andere er mee lastig vallen om het hun gevoel dat goed te laten voelen en je moet gewoon jezelf blijven als je jezelf blijft ben je de mooiste die er bestaat❤️

Xx sanne❤️❤️
Anne mensen zijn klootzakken je moet niet naar ze luisteren ik snij mezelf en wil mijn leven ook eindigen maar ik ben waardeloos en jij niet. Jij bent een meisje met veel potentie. Alles wat ik doe is verkeerd maar alles wat jij doet vatten mensen gewoon verkeerd op
Blijf positief en lijdt je af met een hobby bijvoorbeeld
Hey Anne

Je hebt geen zin meer in het leven, hebt alles geprobeerd, en krijgt enkel kwetsende woorden als respons.

Wat naar dat je niet beloond wordt voor je goede daden. Het is inderdaad frustrerend wanneer je niet het respect ontvangt dat je anderen geeft.

Zijn er dingen waar je energie uit put? Een hobby bijvoorbeeld, of de liefde van een huisdier? Wanneer je het moeilijk hebt, kan het helpen om je te richten op dingen waar je een goed gevoel bij hebt. Aan personen die je niet met het nodige respect behandelen, mag je gerust een stuk minder aandacht schenken.

Kan je je gevoelens met iemand bespreken? Een leraar bijvoorbeeld, of een familielid? Voor een anoniem gesprek kan je terecht bij de KinderTelefoon en de crisislijn. Daar wordt er zorgvuldig naar je geluisterd, en kan je samen met een vrijwilliger bespreken waar je mee zit. Vaak lucht zo'n gesprekje heel erg op.

Groetjes
Kenshin

Reageer