Beantwoord

Wie heeft advies?

  • 12 December 2018
  • 6 reacties
  • 173 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
Ik voel me de laatste tijd vaak sad maar durf daar niet zo goed over te praaten ik denk vaak negatief over mezelf dat ik niks kan en waardeloos ben toch heb ik vriendinnen die me er weer bovenop helpen maar dat helpt niet altijd ze doen wel hun best. Ik wil gewoon mezelf durfen zijn kwa gedrag enzo. Ik voel me ook vaak verdrietig bang. Ik snap dat dit beetje gek verhaal is maar ik weet niet wat ik ermee aan moet of ik het iemand moet vertellen of iets moet doen wie kan me helpen?😭 en kan iemand me uitleggen of dit iets is wat lijkt of agressie is of dat dit dat juist helemaal niet is ?? Ik hoop heel erg op jullie hulp!!
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 December 2018, 11:58

Bekijk origineel

6 reacties

toch heb ik vriendinnen die me er weer bovenop helpen maar dat helpt niet altijd ze doen wel hun best.

je mag echt blij zijn met vriendinnen die je willen steunen. daar heb je echt geluk mee

Ik wil gewoon mezelf durfen zijn kwa gedrag enzo.


durf jij je zelf te zijn bij je vriendinnen?
zo nee moet je er misschien aan werken omdat wel te zijn (gewoon je ware zelf laten zien) ik weet zeker dat je vriendinnen dat accepteren.

ik voel me ook vaak verdrietig bang. ik weet niet wat ik ermee aan moet of ik het iemand moet vertellen


praat er over met iemand hoe je je voelt. bvb met een vriendin of een docent op school. het hoeft niet perse je mentor. maak wel duidelijke af sprake dat je niet wilt dat ze zonder toestemming het aan iemand anders vertelt.
als je het eng vind om te beginnen schrijf een briefje en geeft die aan de gene waar je mee wilt praten

als je er niet aan toe bent om met iemand er over tepraten schrijf het op in een schrift je

kan iemand me uitleggen of dit iets is wat lijkt of agressie is of dat dit dat juist helemaal niet is??


Dit vind ik moeilijk om te zeggen dus hier op moet je op iemand anders wachten

Ik hoop heel erg op jullie hulp!!


ik zou niet weten of dit je kan helpen
Beste annoniempjex

dit zijn tekens van zelfmoord .
mijn advies is ga naar 113.nl die kunnen jou gratis en annoniem helpen met deze problemen .


hopelijk heb je hier wat aan .
groetjes .annoneimpo
Beste annoniempjex

dit zijn tekens van zelfmoord .
mijn advies is ga naar 113.nl die kunnen jou gratis en annoniem helpen met deze problemen .


hopelijk heb je hier wat aan .
groetjes .annoneimpo

Dit is wel erg overdreven.

Het klinkt misschien erg cliche maar probeer je er niet op te focussen, maar zoek afleiding dan krijg je ook geen negatieve gedachtes
@annoniempo je bedoeld het goed hoor, maar dit zijn geen directe tekens van zelfmoord.
eerder tekens van beginnende depressie.

wat je het beste zou kunnen doen is praten met mensen hierover en juist de leuke dingen wel blijven doen!
Ik weet pressie wat tekens van zelfmoord is want dat probleem heb ik zelf .
@annoniempo, ik heb het zelf ook. ik wil hier geen discussies gaan starten, of iets dergelijks. toch zijn de meeste hiervan depressie symptonen. zelfmoord komt wel vaak door een depressie idd.

@Anoeniempjexxxx hoe gaat het nu met je eigenlijk?

Reageer