Welk muziek geeft je een vibe van wie je bent?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb wanneer ik meer van sad muziek luister ga ik automaties dagdromen enzo... het light eraan welke het is.
Het gaat alleen over mijn leven die ik dagdroom wat er kan gebeuren enzo en soms gewoon van vroeger in mijn verleden.

En wat hebben jullie?
Je mag het delen met mij als je het wilt zelf, hoeft niet hoor. ben blij als je het wilt delen, soms kan dat wat o opluchten als er iets wat je daarin wat dwars zit.

Ik ben voor jullie allemaal. 🤗
Wees niet bang hoor.😊
Ik vind dagdromen leuk maar soms ook pijnelijk bij me.
Soms verslavend bij mij.. maar bij dagdromen kan ik buiten adem halen.. en krijg het heet.. niet goed.. maar ik blijf vol houden om mijn buiten adem het Niet erger te maken.

Hebben jullie dat ook misschien? Laat dat maar weten als je dat wilt als je ook een opluchting voor jezelf vind.

Niks is moeten.
Je mag het vrij laten als je het zelf fijn vind.

Groetjes Jade

22 reacties

hey,

ik begrijp wat je bedoelt, muziek kan veel emoties losmaken en gedachtes creëeren.
ik heb met veel liedjes andere gedachtes, ander humeur, en andere reacties.

vaak luister ik naar "depressieve"muziek omdat ik me dan minder alleen voel, begrepen voel.
maar soms luister ik naar de "happy"muziek om mezelf meer energie te geven.

zo kan je met veel liedjes verschillende emoties opwekken, ik doe dit vaak als ik even alles eruit moet gooien of als ik energie nodig heb,
Hoi

Wat een fijn topic 🙂

Ik luister een beetje naar vanalles. Van pop tot traditionele muziek. Hier zijn wat favorieten:
Dat waren een paar voorbeelden waar ik zoal naar luister. Soundtracks, wat die laatste is, vind ik leuk, omdat de sfeer van de film of serie daarin uitgedrukt wordt. Liedjes zoals de twee eersten vind ik mooi klinken, en hebben ook nog eens een mooie tekst.

Groetjes
Kenshin
Bij mij is het gewoon hoe de dag gaat, de ene naar de andere tijd op de dag...

Het ligt eraan ook aan het weer..
Als de regen lucht er is enzo..
denk ik helaas aan alleen van vroeger in de vieze regen geur toen ik bij een vriend of vriendin was en rook dat.. tjaa....
Ik weet gewoon het vaag wat er zal en was gebeurd toen...
Niet goed als ik dat soort geuren ruik..
Dat gaat niet goed als ik dat ga ruiken....

En vraag maar niet waarom ofzo... Ik ga ook niks zeggen van dat soort dingen..
Ik bedoel het niet gemeen ofzo.... maar ik haat als ik zoiets moest of ga denken automaties....

Sorry ervoor.
Herinneringen kunnen opgeroepen worden door geuren. Sommige geuren associeer je met een bepaalde gebeurtenis. Als deze herinneringen heel heftig zijn, helpt het om er met iemand over te praten. Vertellen wat er in je omgaat in een vertrouwde sfeer, kan helpen bij het verwerken van een gebeurtenis. Schrijven op het forum of een gesprekje met de KinderTelefoon kan ook.

Gr. Kenshin
Maar ik haat echt het leven erop als ik dat soort buiten luchtjes ruik.. IK HAAT DAT.....
Zo Kloote dat het leven echt over moet gaan ofzo..
Ik mijn woorden wat tezeggen dan.. kan minder erger dan dat.. maar je snapt wel wat ik ermee bedoel toch?😑
Wat naar dat bepaalde geuren zulke hevige gedachten bij je triggeren. Wat doe je zoal, als je deze geuren waarneemt?

Gr. Kenshin
Ik ga dan op verschillende manieren gek woorden.. enzo, en denk slecht na, en kan paniekaanval krijgen als het bijna voor mij bijna over de rode lijn gaat.. niet altijd maar KAN.

E ik snap Daan helemaal niks meer ervan wat ik wil.. ik word helemaal koekoek van...

EN kan flink depri worden van binnen enzo.. bla bla bla bla bla, en dagdroom soms hevig, over haat enzo.. noem maar op zoiets..

EN dan als dat gebeurt kan ik wel een door van woede aanval krijgen enzo.. dan wil ik liever dingen of kleine dingetjes op dee grond spekken erop of kapot maken wat hij misschien of zij vroeger aan me had gegeven enzo... helemaal baar de TERING kapot maken zodat er niks meer can over is enzo.. dat is wel een kleine kans dat het kan gebeuren.. maar toch.. of (en) hun naar de TERING een beuk enzo geven noem ook wat erop en hun gewoon een lessje leren van wat hun redenen zijn van: wie wat waar waarom etc.

J.aaaaaa...... Emmmmmm 😅😅😅😅😅
Soms als nu echt van willen van: I GONNA KILL YOU MADAFACKERSSSS WORTHLES NOBODYS!!!😡👿😈

Tja..... Dit gaat ook soms fout als dat zoiets gebeurt enzo... maar ook DANKZIJ door mijn Kut NEP AUDERS enzo hebben mij DIT natuuuurrlliiijjkkkkkk zoiets geflikt bij mij... tjho... logies is dat dat het eenmaals gebeurt, en niet gek dat ik dit vaker heb enzo..😐😑😵
Niet fijn dat je bij momenten zo'n sterke emoties ervaart. Weten je ouders dat je met die gevoelens zit?

Gr. Kenshin
Nope, denk het niet.
+ zij zijn mijn nep auders ja.. hun doen alles best vaak lastig over dingen en ook raak ik geïrriteerd en mijn nep zus heeft dat ook, dus zij haat haar ook wel op de momenten als dat zoiets gebeurt..

Want ik was als van kleine af aan dat ik ze al haate.. niet gek dus dat ik nu nog steeds heb enzo.😑😑
Kan je het met andere familieleden goed vinden? Heb je bijvoorbeeld een goede band met je zus?

Gr. Kenshin
Niet echt ofzo met mijn nep zus..

EN ZOWIEZO niet met mijn nep auders, hun kunnen gewoon wel echt dom gedragen als hun dat willen.. slaat echt niks erop natuurlijk...

Nep auders 95% niet dus
Nep zus 65% niet dus
Met je ouders en zus kan je moeilijk overweg. Is er een familielid waar je het goed mee kan vinden?

Gr. Kenshin
Nou... iedereen is druk enzo..
Dus niet echt ...
Je ervaart je familieleden als druk. Ken je iemand waarbij je terecht kan? Dat kan een kennis zijn, een buurvrouw, of leraar?

Gr. Kenshin
Een leraar Of lerares ZOWIZO kan dat niet + verboden bij mij.

Buuren... de ene heeft het lastig soms met hun kinderen die paar jaar jonger zijn dan mij, en de ene is niet vaak thuis en de andere aan het werk... dus nee..
Vrienden nauwelijks... ik heb alleen maar vrienden die ik niks aan heb, als de ene heeft een baantje te doen, de ene mag bijna niks doen, als niet met andere vrien d en omgaan enzo... bla bla bla etc..

Dus.... Loneeeerrrrrrrrr voor mij dan..😑😐☹
Misschien is het fijn om waar je mee zit, te bespreken met een vrijwilliger van de KinderTelefoon. Daar kan je kiezen tussen een telefoon- en chatgesprek. Beiden zijn anoniem en gratis. Je kan er je verhaal doen, en krijgt nuttig advies mee.

Ik herinner me dat je in het nabije verleden niet zo'n goede ervaring met een telefoongesprek hebt gehad. Zou je ondanks dat voorval, de KinderTelefoon nog een kans willen geven?

Gr. Kenshin
Maar heb ook lastig om te praten... ze zeggen ook van hoe kan ik je helpen...

Tterwijl ik niet eens kan kiezen voor hulp of ... oké..... ben nu als de tel kwijt ofzo, ben echt verward.....😖🙃😫
Niet kwetsend bedoelt hoor, maar als er iemand zo iets vraagt normaal... ik kan echt niet bedenken van een antwoord zeggen van ja of nee zoiets...

Ik weet dat gewoon niet.
Thats all
Het kan dat je een unieke manier om jezelf te uiten hebt. Zo'n unieke manier van uiten kan ervoor zorgen dat je je weleens onbegrepen voelt.

Misschien is het nuttig om een lijstje op te stellen met dingen waar je mee zit. Dat lijstje hoef je niet in één keer op te stellen. Als er iets in je opkomt, kan je dat aan het lijstje toevoegen. Op die manier krijg je geleidelijk aan een beeld van wat er zoal in je omgaat.

Gr. Kenshin
Reputatie 2
Badge +2
Beste mensen, Iedereen ongeacht wie je bent, wat je doet en wat je gelooft, voelt zich soms blij, maar heeft ook zorgen. Het gaat met onze relaties en geestelijk en lichamelijk welzijn niet altijd goed. Daar kun je je verdrietig, boos of bang door voelen. Deze gevoelens kun je ook krijgen door zorgelijke gebeurtenissen in de wereld om je heen.

Om hier goed mee om te gaan moeten we onder ogen zien en begrijpen dat niets in Gods Schepping zonder reden gebeurt. Daarvoor is het noodzakelijk dat we kennis hebben over de Schepping en over de evolutie van de mens. Jezus de Christusheeft de mensen die hebben aangereikt en voorgeleefd. Door deze kennis weet en begrijp je dat we door leven na leven ervaringen opdoen en stap voor stap kennis en inzicht verwerven over ons zel, de ander en de maatschappij. Daardoor zijn we steeds beter in staat om bewust de goede keuzes te maken. ALs vonkje van God zijn wij op weg terug naar Hem.

In deze tijd ontbreekt bij veel mensen de kennis, die de Christus heeft aangereikt. daarom is er weer een impuls vanuit de Hemelen. Gods Engelen vertellen door hun instrument Lhyza over de liefdevolle God en leggen uit wat de Christus ons heeft gebracht. Door het onderricht van de Engelen worden de mensen gestimuleerd om de leefregels van de Christus toe te passen, ten dienste van hun eigen geesetlijke groei en de ontplooiing van hun naasten.
Badge +2
Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

Groetjes,

De Kindertelefoon
Beste mensen, Iedereen ongeacht wie je bent, wat je doet en wat je gelooft, voelt zich soms blij, maar heeft ook zorgen. Het gaat met onze relaties en geestelijk en lichamelijk welzijn niet altijd goed. Daar kun je je verdrietig, boos of bang door voelen. Deze gevoelens kun je ook krijgen door zorgelijke gebeurtenissen in de wereld om je heen.

Om hier goed mee om te gaan moeten we onder ogen zien en begrijpen dat niets in Gods Schepping zonder reden gebeurt. Daarvoor is het noodzakelijk dat we kennis hebben over de Schepping en over de evolutie van de mens. Jezus de Christusheeft de mensen die hebben aangereikt en voorgeleefd. Door deze kennis weet en begrijp je dat we door leven na leven ervaringen opdoen en stap voor stap kennis en inzicht verwerven over ons zel, de ander en de maatschappij. Daardoor zijn we steeds beter in staat om bewust de goede keuzes te maken. ALs vonkje van God zijn wij op weg terug naar Hem.

In deze tijd ontbreekt bij veel mensen de kennis, die de Christus heeft aangereikt. daarom is er weer een impuls vanuit de Hemelen. Gods Engelen vertellen door hun instrument Lhyza over de liefdevolle God en leggen uit wat de Christus ons heeft gebracht. Door het onderricht van de Engelen worden de mensen gestimuleerd om de leefregels van de Christus toe te passen, ten dienste van hun eigen geesetlijke groei en de ontplooiing van hun naasten.



Eum.... bedoel je ook ermee te zeggen dat mijn hersenen ergens wat mist ofzo? Van kennis en bla bla bla..

Sorry ervoor..😅

Om eerlijk te zijn ik snap niet echt wat je ermee bedoelt wat je zegt... ook niet beledigend hoor.

Best wel ingewikkeld wat je bedoeld..

Ik ben zelf de tel kwijt met over deze topit van me... dat ligt ook aan mij merk ik... sorry voor dat dat ik ook soms op een andere manier problemen kan maken..

Hopelijk is dat niet zo nu... ..

Reageer