Vraag

Weglopen


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb psychische problemen mijn ouders helpen niet meer m'n vader word boos psycholoog helpt niet nu wil ik weglopen maar hoe moet dat met eten slapen etc?

28 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Zewqpo

Weglopen heeft niet altijd
zin het beste is om met iemand erover te praten met een vriendin/vriend of familie etc je kan ook contact opnemen met de kindertelefoon om erover te kunnen praten


Groetjes en sterkte anoniem2006
Bedankt maar wat heb ik nodig wat ik zelf dacht : mes water brood tas warme T-shirts onderbroeken en normale kleding
Reputatie 2
Badge +3
Wat voorn psychische problemen heb je??
Depressie suïcide gedachtes angst paniek
Blijf plz niet alleen in deze tijden je kan miss hulp zoeken bij een vriend
Maar dan bellen ze mijn ouders en word ik opgenomen ik wil gewoon alleen zijn
Reputatie 2
Badge +3
Zewqpo


Je bent al 16 jaar oud dus een grote stoere jongen met veel kracht en moed kan je dit aan je hebt alleen hulp nodig van familie of vrienden etc
Ik probeer te zeggen dat weglopen het niet beter maakt dus zoek pls hulp


Groetjes en sterkte anoniem2006
Reputatie 2
Badge +9
En wat wil je uiteindelijk bereiken met het weglopen? Waar wil je naartoe? En wat is je doel?

En stel je voor je bent weg. ergens in een andere stad en je loopt rond. En wat ga je dan doen? Want je weet neem ik aan dat al je ouders door hebben dat je weg bent dat ze opzoek naar je gaan en dan schakelen ze de politie misschien in en dan ben je (meestal) binnen 24 uur gevonden.

Je weet neem ik aan dat wanneer je wegloopt dat je dan een zwerver wordt? Want je hebt geen huis geen warm bed meer, geen douche, niemand om je heen, geen vers eten, dat wordt dus uit een vuilnisbak eten. Klinkt leuk hoor...NOT

Als je wegloopt dan moet je wel aan wat meer denken dan alleen de spullen die je nodig hebt. Denk ook aan alles wat je dan achter je laat. Je raakt letterlijk alles kwijt, dat is toch geen leuk leven? En als jij nou een angst aanval krijgt of een paniek aanval wat best een grote kans is, wat doe je dan, wie gaat je dan helpen?

Probeer met mensen te praten over hoe jij je momenteel voelt zoals @anoniem2006 al zei.

Loop niet weg aub, je lost er toch niks mee op!!

Gr:Mr.S
Beter fysiek slecht aan toe zijn dan psychisch eten maakt me niet uit drinken zijn meestal wel kraantjes in steden die gratis te gebruiken zijn
Reputatie 2
Badge +9
En jij denkt dat als je wegloopt dat het dan beter met je gaat (psychisch)? Ik durf haast wel te wedden dat het allemaal veel en veel erger wordt.

En zoals ik al vroeg, wat wil je ermee oplossen? Wat wil je ermee bereiken?

Gr:Mr. S
Ik wil er rust in mijn hoofd mee bereiken ja het word beter
Reputatie 2
Badge +3
Zewqpo


Je geeft het te snel op je laat eigenlijk op dat moment je leven vallen
Wat zouden jou vrienden ervan vinden als je opeens weg bent weglopen heeft geen zin!!
Ga erover praten geloof me je wilt het niet en negeert het maar doe het aub pls


Groetjes en sterkte anoniem2006
Maar anoniem2006 miss heeft hij het wel heel zwaar en begrijp je dat niet, niet gemeen bedoelt maar als wij hier n beetje gaan zeggen wat hij allemaal niet moet doen enz helpt dat niet heel erg
Reputatie 2
Badge +3
Juliaatje ik probeer alleen maar te helpen ik heb ook veel fouten gemaakt
Reputatie 2
Badge +9
Ik snap dat je rust in je hoofd wil, dat wil ik ook wel is. Maar dan ga ik naar me psycholoog toe en vraag ik of ik een weekje of 2 rust mag. Dat er dus niemand contact met me opneemt of dat ik naar een afspraak moet.

Daarnaast denk ik dat je weinig rust ervaart naar mate hoelang je rond zwerft. Is het misschien een idee om tegen je ouders te zeggen dat je een dag naar een goede vriend ga. En vervolgens loop je bijv. Een dagje rond in een stad en dan kan je even rustig na denken zonder dat je problemen ervaart. Bijv. Dat er mensen opzoek naar je gaan.

Maar definitief weglopen is geen goed idee. Ook niet voor de rust!

Gr:Mr. S

Zoek hulp pls, pls, pls, ga praten met mensen, etc..

Gr:Mr. S
Ik ga morgen vroeg weg tas inpakken en dan ga ik
Reputatie 2
Badge +3
Geloof me je gaat de verkeerde kant op niet doen doe het niet pls pls pls?
Reputatie 2
Badge +3
Ik probeer je te helpen geloof me maar je gaat nu een hele grote fout maken doe het niet en als je het doet wees sterk en heb veel moed ik wil het voorkomen maar sterkte dit is je laatste kans


Sterkte en moed groetjes anoniem2006??? good luck
Ik bel mijn ouders na een paar uur op
Reputatie 2
Badge +3
Waarom??
Om te laten weten hoe het gaat
Reputatie 2
Badge +3
Ik moet gaan good luck????
Reputatie 2
Badge +3
Ga je weglopen ja/nee??
Hoogst waarschijnlijk wel
Reputatie 3
Badge +8
Bedenk dat een groot deel van de kinderen die weglopen binnen 24 uur worden al worden gespot ergens. Zeker met sociale media etc gaat dat steeds sneller en instanties. Ik hoop dat als je morgenochtend wakker wordt je je hebt bedacht en realiseert dat het zinloos is. Je gaat er uiteindelijk alleen maar op achteruit. Of je nou wel of niet (snel) gevonden wordt. Het is het gewoon niet waard en dat weet je. Alles lijkt misschien nu beter dan je huidige situatie, maar dit helpt zeker niet.

Reageer