Vraag

Weer begonnen met snijden, ergens anders wonen

  • 10 July 2019
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
  • Weet de weg
  • 22 reacties
En ik ben weer begonnen
Ik ben nu ongeveer 1.5 weken gestopt met snijden maar nu gaat het weer mis
Ik weet niet waarom maar de stem in mijn hoofd is weer terug gekomen
Ik wordt weer helemaal gek en begin mezelf weer te strafen en dan krijg ik gisteren een snap gelezen dat 1 van die meiden die ik help
een opmerking kreeg over iemand die zij kenden haar eigenlijk uitschoold niet letterluk maar was een beetje apart
Omdat zij vaak op haar snap zetten dat ze zich k.t voelden
En toen ben ik een betje gevlipt tegen het meisje die het deed
Ik wet gewoon gek ik kon het niet aab en ik heb nu
Besloten met mijn ouders dat ik bij iemand anders ga wonen nu tot de zomervakantie weer afgelopen is om even mijn rust te pakken
Zodat ik ook weer stop met snijden

3 reacties

Hoi, Anne,

Vervelend dat die stem weer is teruggekomen en dat je weer snijdt. Ik denk dat dat komt door de stress die kwam door die snaps van dat meisje.

Het is moeilijk om je gevoelens in bedwang te houden, dus dat adviseer ik niet.

Zelf heb je besloten om even ergens anders te gaan wonen, tijdelijk. Dat is een goede keuze, omdat jij je er goed bij voelt en dan je rust kan pakken. Je hebt nog last van die stemmen en snijdt weer. Je kunt daar hulp voor krijgen via meer hulp.

Heb ik al gezegd dat het een goed idee is om je verhalen op te schrijven of erover te tekenen? Dat helpt met het verwerken van alles wat gebeurd is. Ook kun je afleiding zoeken om juist niet aan negatieve dingen te denken. Al je verhalen delen met iemand die je vertrouwt, kan ook, zoals je ouders of je mentor. Volwassenen hebben al veel ervaring in het leven en kunnen je ondersteunen. Ook kun je je verhalen delen op dit forum, wat je deed. Goed dat je naar dit forum komt om te vertellen hoe het gaat.

Groetjes,

Geen_Naam
Reputatie 2
Badge +3
Beste geen naam

Heel erg bedank voor je liefe woorden ik ben nu veel bezig met hersteleen en men rust weer vinden
Beste geen naam

Heel erg bedank voor je liefe woorden ik ben nu veel bezig met hersteleen en men rust weer vinden

Dankjewel en fijn. Als het weer niet gaat, kom je terug naar dit forum of praat je er met iemand anders over.

Reageer