Wat vinden jullie hier van

  • 15 April 2018
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

Soms kan ik er echt niet meer tegen. (Waarschuwing! dit word een langer topic dan normaal)

je werd een keer met de dood bedreigd, je word uitgelachen
je zit Weerens alleen.

vrienden die je bedriegen, de ouder van de vriendin die recht in je gezicht liegt, niet op je verjaardag komt opdagen, en over de reden liegt

je bent boos op haar omdat ze je heeft bedrogen. ze gaat naar de docent, ZIJ voelt zich genegeerd en jij moet het anders doen,
volgend jaar, ik werd in een nieuwe klas gezet met twee vriendinnen, super gezellig, maar dat duurde niet lang! ook zei lieten je in de steek en gingen met elkaar om, je andere vriendinnen zitten in een andere klas, :weken later; Eindelijk! je hebt iemand gevonden iemand die om je geeft en die vriendin heeft haar ook in de steek gelaten!, maar natuurlijk veranddere dat ook de oude vriendin van jou vriendin Besloot om opeens weer met haar op te trekken. nu ben je bang bang om haar ook kwijt te raken je word best jaloers maar je durft het niet te laten zien!, onder tussen heb je ook huiswerk stress, je honden die je 3 jaar lang had worden bij je weg gehaald. je hebt een juffrouw die steeds tijdens de les tegen je zegt dat je zo boos kijkt en je word voor schut gezet ze gebruikt je, om altijd dingen te pakken ookal ligt het naast haar, je bent thuis steeds meer chagrijniger en daar heb je dan weer ruzie over met je ouders. je huilt jezelf elke dag in slaap, je word er letterlijk ook ziek van je word moe krijgt hoofdpijn en krijgt het gevoel dat je steeds flauwvalt, je hebt ook het gevoel dat je gek word, Gek van alles wat vinden jullie hier van? stel ik me aan help me plzz

3 reacties

Je zit in een lastige situatie... ik wil even 1 ding zeggen voordat ik verder ga.. je staat er niet alleen voor. Ik ben zelf ook nog jong en begrijp delen van je verhaal zeker. Maar wat je niet moet doen is de hoop op geven. onthou dit: HET WORD BETER! Misschien lijkt nu alles verloren maar ik weet zeker dat je op een dag gelukkig bent. Ik vroeg me nog af of je een hobby/passie hebt.. daarmee kun je misschien wat.. als je geen hobby hebt ga er naar 1 op zoek. Dat heb ik ook gedaan en t werkt. Ik heb je gezien! -Roos
Reputatie 2
Badge +9
Ga praten met mensen in je eigen omgeving. Die kunnen je het beste helpen. Het is jammer dat je elk jaar vriendinnen kwijt raakt, maar dat gebeurd nou eenmaal.

En wat maakt het uit dat je oude vriendin nu weer met je vriendin optrekt? Dat mag ze toch zelf weten. Of betekent dit dat ze met minder om je geeft? Praat dan is met haar!

Er zal wel een uitweg voor jouw zijn!

Gr:Mr.S
Hoi!

Het is vervelend als er tegen je gelogen wordt, als je genegeerd wordt, en als je in de steek gelaten wordt. Deze dingen horen bij het leven, maar soms lijken ze allemaal tegelijk voor te komen.

Je stelt je niet aan. Door deze lastige situatie kan je chagrijnig worden, en fysieke klachten, zoals die hoofdpijn, zijn ook begrijpelijk. Het kan helpen om af en toe uit de situatie te stappen. Als dat bij mij nodig is, ga ik wandelen in een natuurgebied in de buurt. Daar komt mijn hoofd tot rust, waarna ik vaak de moed terugvind om door te zetten.

Vriendschappen kunnen evolueren, en het kan dat vriendschappen eindigen. Dat is jammer. Als je het gevoel hebt dat je band met een vriend(in) verslechtert, en je wilt niet dat de vriendschap stopt, helpt het hierover te praten. Als de onduidelijkheden die de vriendschap dwarszitten uitgeklaard zijn, sta je vaak al veel verder.

Je honden zijn bij je weggehaald. Huisdieren kunnen een grote steun zijn, en de band die je met ze krijgt valt niet te onderschatten. Kan je je honden nog zien? Is er een mogelijkheid dat je af en toe bv. met hen kan gaan wandelen? Dat zou fijn zijn voor zowel jou als je honden.

Kan je je mentor aanspreken i.v.m. die juffrouw? Zij heeft het recht niet jou voor schut te zetten en te gebruiken. Je kan haar hier zelf over aanspreken, maar als je dat eng vindt, kan je mentor je hierbij helpen.

Je mentor hierover aanspreken kan sowieso goed zijn. Iemand die naar je luistert, advies geeft en jou steunt is een grote hulp.

Groetjes
x

Reageer