Wat te doen om stress te uiten?

  • 18 June 2018
  • 5 reacties
  • 86 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb binnenkort proefwerkweek. Dat betekend dat ik ongelofelijk gestrest ben 24/7. Ik weet niet wat ik moet doen om mijn stress te verminderen. Wat doen jullie en wat raden jullie mij aan?

5 reacties

Als ik heel gestressd ben ga ik heel raar bewegen, als er niemand is, dan raak ik de stress en druk een beetje kwijt. Of ik ga dansen op random muziek. Voor mij helpt dat heel erg.
Wat mij vooral helpt in zo'n situatie is plannen, ik heb alles op een A4 gezet qua toetsen en wanneer ik ze ga leren. Hierdoor heb ik een goed overzicht op wat komen gaat
Mijn toetsweek begint morgen en ik ben zeer slecht tot niet voorbereid. Maar dat kan ik me veroorloven, dus ik zou me geen zorgen moeten maken. Toch doe ik dat wel, want stress is mijn tweede naam :8:(

Ik vind beweging en sport altijd een goede afleider. Verder helpt leren ook wel, aangezien je dan meer zelfvertrouwen krijgt dat je het kent (en ook daadwerkelijk beter kent). Een goed boek lezen is ook een aanrader, zodat je je gedachten kan verplaatsen naar iets anders.

Ik hoop dat je heelhuids je toetsweek en de periode ervoor doorkomt (figuurlijk en letterlijk).

Gr. Pin
Reputatie 3
Badge +8
Een activiteit uitvoeren waarbij je ontspant, wat dit ook mag zijn.
Ook ik denk dat sport een goede uitlaatklep kan zijn.
Als je het redt qua tijd kun je ook wat met vrienden doen, aangezien deze waarschijnlijk wel voor een ontspannen sfeer zorgen.

Reageer