~Wat moet je doen als je verkracht bent?

• 21 January 2015
  • 57 reacties
  • 2783 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heyy,
Ik heb iemand leren kennen via een spel.. Omdat hij spamde ging ik hem blokken, ik deblokte hem 1x en toen zei hij; als je nog eens blokt zoek ik je op. Ik geloofde hem niet dus ik blokte hem weer. Maar hij heeft me opgezocht en gezoend.... Later kwam hij nog een keer... Met 4 vrienden, weer zoenen pijpen + aftrekken. Nu komen ze bijna elke dag, en wat ze doen is ongveer dit: hoi zeggen,zoenen, uitkleden,pijpen,mij bedreigen , slaan, messen... Enz.. Groot drama dus.. Wat moet ik doen?
Xx

57 reacties

Hey,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je echt niet wilt praten.
En misschien is het niet goed onm te zeggen en krijg ik nu echt iedereen over me heen.
Mij heeft het geholpen om alles wat er gebeurde op te schrijven.
Als je dan ooit de kracht vindt, dan hoef je niet zozeer te praten,
maar dan kan je het laten lezen.
Ik hoop dat het je zal helpen.
Liefs, santjexx
Ja misschien helpt opschrijven wel!
De wijze doge zegt: Bel 1-1-2 als je ze ziet.

x Doge<3
Ja maar het is al opgelost met die jongens toch? Want je komt ze nevernooit meer tegen
Mag ik weer een update?
Heeii lieverds!!
Ik ben inmiddels 14 en bevallen van een prachtige dochter, het gaat super met mij en K.!
Ze is een schat van een meid, ik hou ontzettend veel van dr.
Qus school hebben mijn ouders en ik een gesprek had met mijn metrix, en het is echt super opgelost. Want (ik vond het ook nogal groots aangepakt) maar alle docenten hebben gewoon die maand/anderehalve maand dat ik niet naar school ging geen grote toetsen geplanned. Dus ik hoef niks in te halen, natuurlijk wel een aantal hoofdstukken nog doorlezen maar ze zullen me helpen als de stof weer in de toetsen komt. Echt heel blij mee.

Nogmaals bedankt voor jullie hulp allemaal, jullie zijn stuk voor stuk speciale mensen waar ik veel van hou (ookal ken ik je niet persoonlijk) jullie hebben me door een moeilijke tijd gesleept maar wauw wat ben ik er goed vanaf gekomen.

ly all

xxx mij
quote verwijderd
Hallo,
Ik ben echt enorm blij voor je. En wens je nog veel geluk en liefde toe samen met je dochter.:)

xxx ikke

Reageer