~Wat moet je doen als je verkracht bent?

• 21 January 2015
  • 57 reacties
  • 2783 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heyy,
Ik heb iemand leren kennen via een spel.. Omdat hij spamde ging ik hem blokken, ik deblokte hem 1x en toen zei hij; als je nog eens blokt zoek ik je op. Ik geloofde hem niet dus ik blokte hem weer. Maar hij heeft me opgezocht en gezoend.... Later kwam hij nog een keer... Met 4 vrienden, weer zoenen pijpen + aftrekken. Nu komen ze bijna elke dag, en wat ze doen is ongveer dit: hoi zeggen,zoenen, uitkleden,pijpen,mij bedreigen , slaan, messen... Enz.. Groot drama dus.. Wat moet ik doen?
Xx

57 reacties

Please help me, hierdoor voel ik me een **** en **** want zij zeggwn dat ook steeds en hierdooe heb ik echt zelfmoordneigingen... (inclusief 1 mislukte poging)
Xx
Ho! volgens mij zijn ze aan het verkrachten en mishandelen! Ga zo snel mogelijk naar je ouders of bel de politie als ze voor je deur staan. Heb je enig idee hor die jongen je gevonden heeft?
Wow, dit is wel een heel heftig verhaal!
Als ik jou was, zou ik meteen naar je ouders, of de politie gaan.
Zoals Donar Rab al zegt: weet je hoe hij je gevonden heeft?
Misschien schaam je je ervoor, maar ik zou het écht tegen iemand zeggen, anders houdt het niet op!
Ho! volgens mij zijn ze aan het verkrachten en mishandelen! Ga zo snel mogelijk naar je ouders of bel de politie als ze voor je deur staan. Heb je enig idee hor die jongen je gevonden heeft?

Ik weet het niet... EN ik praat er al over met een vriend maar ik wil niet naar mn ouders of de politie...
Ik speelde een spel en zo heb ik hem leren kennen, hij vroeg rare vragen maar die antwoordde ik gewoon want ik krijg nooit aandacht van jongens. Zo werd het steeds gekker en gingen we elkaar appen. Toen spamde hij heel erg dus blokte ik hem. Ik heb hem even ontblokt (doe ik wel vaker om te vragen of ze nog iets nuttigs te zeggen hebben) toen zei hij; als je me weer blokt ga ik je opzoeken. Ik geloofde hem niet dus blokte ik hem weer. Toen had hij me opgezocht en gezoend. Hij wilde verder gaan maar toen liepen er mensen langs.
Toen hield hij een tijdje op maar kwam na de vakantie terug met vrienden.
Ze hebben me vastgebonden en verplicht te pijpen aftrekken en te zoenen
hij zei; je bent even van me af maar ik zal in 2014 terug komen
dus .. op oudjaarsdag... weer, nu waren ze met 5 en hadden ze me verplicht me uit te kleden (met een mes in je rug geprikt doe je dat wel) ik moest ze allemaal pijpen enzo... zij zoenden me steeds en gingen met hun tong over mn hele lijf
toen een keer hadden ze meegenomen naar hun hutje.. daar waren allemaal van de sex dingen (handboeien enz) dus die hebben ze gebruikt... maar toen eentje me wilde helpen sloegen ze hem knockout, ze waren even weggegaan en toen werd hij ook net wakker
hij heeft me bevrijd en zei dat hij dit ooik niet vrijwillig deed
maar later hoorde k dus dat hij in het ziekenhuis lag
ze hebben me vaak na schooltijd opgewacht om mij te laten zoenen. Maar eerst zeggen ze vet lieve dingen zoals schatje lekkerding en als ik dan niet meer wil is het **** ***** **** enzo
en laatst hebben ze me echt verkracht toen ze me in hun huis hebben meegenomen
en nu komen ze bijna elke dag om met me te zoenen en nu slaan ze me ook vaak
dankje.. Bestwel vervelend, ik krijg hier zelfmooird neigingen van

Dit is het hele verhaal beetje duidelijker
Lieve Secret_girl,
Jeetje, dit is echt heel erg!
Ik zij het in mijn vorige reactie al, maar je moet er echt iets mee gaan doen!
Als ik in jouw schoenen zou staan, zou ik ongelofelijk bang zijn, en me schamen.
Maar je moet het écht tegen iemand zeggen!
Kun je je mentor niet mailen? Want dan kun je makkelijker je verhaal kwijt (net zoals je hier doet, op dit forum).
Het is écht heel erg wat deze jongens doen, en het moet ook stoppen!

Liefs: Xx_iemand_xX
Lieve secret_girl,

Wat een heftig verhaal.
Uit eigen ervaring kun je er meteen gewoon het beste met iemand over praten!
Het is ontzettend lastig, maar je moet dit echt doen!
Ik heb het heel lang geheim gehouden en na 4 jaar kan ik er nog niet mee leven, dus trek alsjeblieft optijd aan de bel.
Beloof me dat je morgen meteen met iemand die je vertrouwd gaat praten.

Je hoeft je er absoluut niet voor te schamen!!!!!!!!

Houd je me alsjeblieft op de hoogte!!!!!

Heel heel heel heel veel sterkte!

Dikke xxx Mia
Als je niet naar iemand gaat, kan er niks aan gedaan worden en gaat het gewoon door! Oh meid toch :l die jongens zijn gewoon rotcriminelen! Ga naar de politie alsjeblieft! 😞 en pleeg geen zelfmoord plegen... je lost er niks me op.
Lieve Secret_girl,
Jeetje, dit is echt heel erg!
Ik zij het in mijn vorige reactie al, maar je moet er echt iets mee gaan doen!
Als ik in jouw schoenen zou staan, zou ik ongelofelijk bang zijn, en me schamen.
Maar je moet het écht tegen iemand zeggen!
Kun je je mentor niet mailen? Want dan kun je makkelijker je verhaal kwijt (net zoals je hier doet, op dit forum).
Het is écht heel erg wat deze jongens doen, en het moet ook stoppen!

Liefs: Xx_iemand_xX

Ja ik praat dus ook al met een vriend van me maar hij heeft ook hele erge problemen dusja... maar mentor liever niet, ik kan niet heel goed met lerar(ess)en opschieten maar zouden ze nooit stoppen?
Lieve secret_girl,

Wat een heftig verhaal.
Uit eigen ervaring kun je er meteen gewoon het beste met iemand over praten!
Het is ontzettend lastig, maar je moet dit echt doen!
Ik heb het heel lang geheim gehouden en na 4 jaar kan ik er nog niet mee leven, dus trek alsjeblieft optijd aan de bel.
Beloof me dat je morgen meteen met iemand die je vertrouwd gaat praten.

Je hoeft je er absoluut niet voor te schamen!!!!!!!!

Houd je me alsjeblieft op de hoogte!!!!!

Heel heel heel heel veel sterkte!

Dikke xxx Mia

Ik beloof het je want dat doe ik ook al:omaar vandaag kwamen ze weer langs... ze hebben me door dat ik iets wil verzinnen, ze dreigen met verkrachten zonder condoom ..:(
Als je niet naar iemand gaat, kan er niks aan gedaan worden en gaat het gewoon door! Oh meid toch :l die jongens zijn gewoon rotcriminelen! Ga naar de politie alsjeblieft! 😞 en pleeg geen zelfmoord plegen... je lost er niks me op.

zelfmoord lost wel wat op... ik heb geen last meer en die jongens leren het wel af
secret_girl ik weet niet of ze zouden stoppen.
Waarschijnlijk wel, maar je kunt beter nu gewoon bij iemand aan de bel trekken voor het van kwaad tot erger gaat.
Ik wil je niet bang maken en misschien help ik je helemaal niet goed, maar zorg goed voor jezelf en licht iemand in!!!

Is er niet één leraar of lerares waar je denkt dat je je verhaal goed bij kwijt kunt, of doe je een sport waar leid(st)ers zitten die je vertrouwd, of ergens anders??
En dat je er met een vriend over praat is al ontzettend goed!

Ik weet niet waarom, want ik ken je niet , maar ik maak me zorgen om je!
Ik zou je heel graag willen helpen, maar hier mogen helaas geen contactgegevens gedeeld worden, dus dan kan ik je alleen op deze manier steun geven en je een luisterend oor bieden en je tips geven.

xx Mia
Ja klopt... Nee niet echt... 
Ah lief van je dankjewel xx
Soms denk ik bij mezelf:"Hebben sommige mensen nou echt een beetje zaagsel en niet meer?"
dit doe je toch niet! Iedereen zou moeten weten dat je op zo een manier verkeerd bezig bent. Meid, wees dapper en stap naar de politie. 
Zij zullen je als enige kunnen helpen. Geloof me deze "jongens", hebben ook hulp nodig. Dit kan niet goed aflopen. Jouw doel is niet maar dan ook NIET om verkracht te worden, jij zou zoveel meer kunnen bereiken met je leven.  Maar dan word het wel tijd om nu voor jezelf op te komen.  Wat er met jou gebeurd  is voor niemand goed.

mijn advies:
-vertel het eerst aan de politie
-vertel het dan aan je ouders
-vertel het dan aan alle andere mensen  waar je van houd.

die jongens weten niet waar ze mee bezig zijn. Mag ik iets aan je vragen? Mag ik voor je bidden? 
Ik weet het niet.. ik ben te onzeker, en ja natuurlijk mag je iets vragen en bidden? ja graag:o
Hey jongens... Ik heb te veel gedaan... Ze hebben me vandaag verkracht.. Zonder iets.. Nu hoop ik met heel mijn hart dat ik niet zwanger ben:(
GA NAAR DE POLITIE! Anders stopt het echt niet! Het gaat gewoon te ver! Als ik je persoonlijk kende was ik allang met je naar de politi ggaan. deze jongebs mogen echt niet langer aan je lichaam komen :l
ik durf dat echt niet.... maar wanneer en hoe kan ik er achter komen dat ik zwanger ben? met n test, ja dat weet ik maar vanaf hoeveel weken kun je het weten?
Luister secret_girl,
Hoe moeilijk het ook is, je moet écht naar de politie gaan!
Ik snap dat het heel beschamend, en rot voor je is, maar als je het tegen de politie verteld dan houdt het op!
Die jongens houden écht niet vanzelf op, daar moet je zelf iets aan doen.

Laat het trouwens even duidelijk zijn: ik vind het écht vreselijk wat die jongens je aandoen, verkrachting? Je bent nog zo jong!
Ik snap dat je het niet durft en dat het heel moeilijk is, maar als je dit doet, dan heb je écht een hele grote stap gezet en dan zal het ook stoppen.

Xx_iemand_xX

ps: het liefst zou ik je (in de echte wereld dus niet op internet) willen opzoeken, en willen helpen met je probleem, maar dat kan helaas niet.
Hey Xx_iemand_xX
Ik vind het heel lief van je maar ik kan het gewoon niet...
Maar weet jij toevallig wanneer ik kan testen of ik zwanger ben?
Ik weet dat die jongens fout doen maar ik durf gewoon niet...
-xxx-
Dan kunnen we niks doen. Dan kan niemand iets doen. Je hebt een keuze die misschien wel van je leven afhangt. Ik kan alleen zeggen: kies nu. En kies wijs. Niemand moet in jouw situatie zitten.
Lieve secret girl,
Wat is dan de reden dat je het niet durft?
Als je dat kunt beschrijven, kunnen we er misschien een oplossing voor bedenken.
xxx
Je kan tot 72 uur erna nog de morning-afterpil nemen maar nu is het daar volgens mij al te laat voor (hangt af hoelaat het gebeurde). Met een zwangerschapstest kan je testen of je zwanger bent, maar ik weet niet of die nu al werkt. Ik duim voor je dat je niet zwanger bent, en je moet dit echt aan iemand vertellen! Wat die jongens doen kan echt niet door de beugel! Vertel het aan een vertrouwenspersoon en ga desnoods samen met hem/haar naar de politie als je niet alleen durft! Dit is echt noodzakelijk want anders stopt het niet!
Heel veel liefs en succes!
Secret_girl?
Kun je een update geven wat er allemaal is gebeurd?
Je hebt namelijk al heel lang niet gereageerd.
Hey mensen! Ik ga jullie niet allemaal vertellen wat er is gebeurt (te erg) maar het gaat wel wat beter met me, ik ben gestopt met snijen want stel je voor ik zou doodgaan daardoor... Dan zou ik twee levens afmaken.. Ja je leest het goed, 2. Ik ben dus wel zwanger...

Reageer