Vraag

wat moet je doen als je niet kan ontspannen

  • 8 June 2022
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Heee wat moet je doen als je spieren niet kunt ontspannen en daardoor niet goed kan slapen en wat moet je doen als je steken in je buik heb en je armen en handen zeer doen en benen en ik ben heel erg gestrest want weet niet wat ik moet doen en ik voel me heel depressief heeft iemand tips hoe je depressie door kunt komen weet iemand een app wat ik kan downloaden wat helpt kun julie alsjeblieft reageren ik zit heel erg mee dankjewel alvast voor het reageren ❤❤❤💖💖💖💖💖💖❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹


2 reacties

Badge

Heyy, je moet je niet te veel zorgen maken het gaat goed komen misschien kun je aan mindfulnes gaan doen.  Er is ook een app voor die heet meditation een hele fijne stem om naar te luisteren 

je kan ook iets anders proberen om te ontspannen dat werkt bij een vriend van mij ook. hij gaat altijd masturberen voor het slapen gaan en daar word hij heel rustig van. Ik weet natuurlijk niet of dat ook vooor een meisje zo is

En de deprisiviteit herken ik wel maar ik kan goed met mijn broer praten die is al wat ouder. en hij zegt dat het ook de leeftijd komt en dat je er even doorheen moet. Zijn precieze woorden waren ‘het f*cking k*t maar je moet het volhouden want het komt goed’
ik wens je iniedergeval heel veel sterkte 🥰

Reputatie 2
Badge +2

Thnxx❤❤❤

Reageer