Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

wat moet ik nu doen???

ik ben een meisje van 13
het likt wel of ik teveel stress heb ik zie het allemaal niet meer zitten.
soms denk ik wel bij mezelf of ik zelfmoord ga plegen.
is dat normaal??
want mijn vriendin is ook zo.
zelf wil ik ook wel emo worden.
ik werk altijd zo hard en het loopt altijd de mist in ik zie het allemaal niet meer zitten en mijn ouder begrijpen mij ook niet de zeggen dat ik er een te groot drama van maak.
nou stiekem zit ik altijd te huilen als hun er niet zijn.
ik wil gewoon mijn normale leven terug ik wil niet meer werken ik wil weer terug naar de basisschool daar had je wat minder stress.
wat moet ik nu doen met me leven ik zie toch niks meer zitten.
mijn vader zegt dat het leven mooi is enzo dat begrijp ik wel maar zo mooi is het nou ook weer niet. (voor mij dan)
wat moet ik nou doen ik zie het allemaal niet zitten
help me plz

7 reacties

ik heb er ook soms over nagedacht om zelfmoord te plegen vanwege stress
maar heb het toch niet gedaan want ik heb er goed overnagedacht hoe het zal zijn als ik er niet meer ben veel mensen hebben dan verdriet en ik zelf ook
praat er eens met een goede vriendin over dat je hett niet meer ziet zitten dat heb ik ook gedaan en uiteindelijk hielp het ook.
Waarom wil je emo worden
?
emo heeft vaak verdriet en snijd in zichzelf dan leef je nog wel
en ik vind emo haar best wel leuk http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/tongue.png
mijn vriendin is ook emo en ik hoorde van haar dat ze zich snijden vanwege hubn geloof ofzo ?
ik wil ook emo haar is egt vet mooi ***** dan blond met zwarte hyglights ofzo.
X
emo's hebben niet alleenmaar vaak verdriet of snijden zichzelf 😉 sommige doen dat wel,maar dat verschilt per persoon.

als je in de stress zit of verdrietig ben hoef je niet meteen te denken; 'hee laat ik eens emo worden,want ik ben verdrietig'

emo moet je altijd al wel zijn geweest (:

Just saying!

x
o zo heb geen verstand van emo''s http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/tongue.png
zelfmoord plegen? is punt 1 weglopen van je problemen & er daarnaast ook nog problemen bij maken.
ik weet dat leven soms tegen zit & makkelijk is het zeker niet,
maar moeten we dan hetgene opgeven dat ons met zekerheid is gegeven?
dat ons een plek heeft gegeven op deze aarde om te genieten hoe moeilijk dat soms ook is.
we moeten zijn wie we willen zijn ookal is dat het meest makkelijkste gezegde in onze maatschappij.
maar wat schieten we ermee op om dit alles op te geven?
geen verdriet & pijn meer?
misschien maar we zorgen er dan wel voor dat onze nabestaandde pijn krijgen.
& persoonlijk dnek dat dat wel het laatste is wat we willen.
als je nog wil praten, ik ben der voor je.
Je geraakt er ooit wel boven op, probeer je wat meer te ontspannen en praten over jou moeilijkheden. Maar je mag zeker geen zelfmoord plegen. Jij bent het leven waard. En ik zou als ik jou was niet beginnen in jezelf te snijden ofzo. het veroorzaakt littekens. Die echt niet mooi zijn. Als het echt niet gaat kun je miss. beter professionele hulp gaan zoeken. Misschien kan jer er ook met jou vriendin over praten, dat is iemand die je dan begrijpt

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen