Vraag

Wat moet ik doen met mijn leven?

  • 5 August 2022
  • 7 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Heyy, ik heb wat struggles en ik weet niet wat ik moet doen.

Ik ben niet echt zelfstandig, deels door mijn opvoeding. Ik heb bijv geen zwemdiploma, kan niet zo goed fietsen, heb moeite met mijn veters strikken. 

Ik ga ook niet zo vaak naar buiten. Soms naar de stad met mijn moeder of mee met de hond uitlaten. 
Thuis zit ik meestal op mijn telefoon. Me schermtijd is altijd 6 uur of hoger, soms 8 uur of hoger. Ik zit dus echt aan mn telefoon geplakt 😅

Verder doe ik niet zoveel met vrienden. Ik heb er veel en iedereen vindt mij aardig, maar ik ben altijd een beetje de 2de optie. 

Door al deze dingen ben ik heel anders dan mijn klasgenoten. Zij doen heel veel en eten veel gezonder.

Ik heb er wel last van. Ik voel me zo waardeloos vergeleken met mijn vrienden. Ik doe helemaal niks en ik heb ook geen hobby’s. Ik heb ook echt totaal geen motivatie om iets te doen.

Ik wil wel me leven veranderen maar ik weet niet hoe.

Ik ben niet echt gelukkig. Ik huil elke dag. Wat moet ik doen? Hoe kan ik mn leven verbeteren?

 


7 reacties

Als je beter voor jezelf wil worden zou ik een lijstje maken met dingen die je wil veranderen en hoe. Daarna ga je daar aan werken en dan moet je vooral niet gedemotiveerd raken als dingen langzaam gaan of als dingen soms slechter gaan dan eerst. Want uiteindelijk haal je de doelen gwn en dan kan je tevreden zijn.

Ik hoop dat dit wat helpt en als je nog anime tips wil:  neon evangelion genesis, monogatari, k-on.

Reputatie 2
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-


Yo,

Dankjewel voor alle tips. Ik heb toevallig net een journal gekocht, dus daar kan ik mooi mn doelen in opschrijven. 

Btw, waar kan ik die anime’s kijken? Heb je n goede site ervoor?

ik gebruik een niet legale site (gogoanime.sk), maar je moet dan wel uit kijken dat je niet een virus etc op je computer krijgt……

(evangelion staat op netflix)

Reputatie 6
Badge +3

Hey buckethatti,

Je moet je ook niet met je vrienden vergelijken! Wat je van de buitenkant ziet bij je vrienden is lang nog niet alles.

Je kan misschien beginnen met één hobby of ding wat jou leuk lijkt. Als je er interesse in hebt begin je er vanzelf motivatie voor te krijgen.

Ook kan je (als je dat wilt) misschien met je vrienden af gaan spreken of dingen met ze gaan doen. Dan ben je leuk bezig en wordt je band met je vrienden sterker.

Je bent zeker niet waardeloos! Jij kan dit!

Groetjes iemand.

@Lost in Life ik krijg het nooit echt voor elkaar om een bericht te maken met positieve vibes zoals die van jou, ga zo door.

Hey buckethatti,

Je moet je ook niet met je vrienden vergelijken! Wat je van de buitenkant ziet bij je vrienden is lang nog niet alles.

Je kan misschien beginnen met één hobby of ding wat jou leuk lijkt. Als je er interesse in hebt begin je er vanzelf motivatie voor te krijgen.

Ook kan je (als je dat wilt) misschien met je vrienden af gaan spreken of dingen met ze gaan doen. Dan ben je leuk bezig en wordt je band met je vrienden sterker.

Je bent zeker niet waardeloos! Jij kan dit!

Groetjes iemand.

 

Reputatie 2
Badge +1

ik gebruik een niet legale site (gogoanime.sk), maar je moet dan wel uit kijken dat je niet een virus etc op je computer krijgt……

(evangelion staat op netflix)

Maakt nie uit hoor, ik ben illegale websites gewend. Ik heb wel een keer een virus gekregen 😂😂😂

Dankje voor de tips! 

Reputatie 2
Badge +1

@Lost in Life ik krijg het nooit echt voor elkaar om een bericht te maken met positieve vibes zoals die van jou, ga zo door.

Hey buckethatti,

Je moet je ook niet met je vrienden vergelijken! Wat je van de buitenkant ziet bij je vrienden is lang nog niet alles.

Je kan misschien beginnen met één hobby of ding wat jou leuk lijkt. Als je er interesse in hebt begin je er vanzelf motivatie voor te krijgen.

Ook kan je (als je dat wilt) misschien met je vrienden af gaan spreken of dingen met ze gaan doen. Dan ben je leuk bezig en wordt je band met je vrienden sterker.

Je bent zeker niet waardeloos! Jij kan dit!

Groetjes iemand.

Precies, hoe doet iemand dat nou?? 😂

 

Reageer