Vraag

wat moet ik doen

  • 18 January 2022
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi mensen ik wil dit even kwijt.

ik ben een jongen van bijna 16

ik zit sinds vorig jaar heel slecht in mijn vel en heb veel last gehad van zelfmoordgedachtes. Gelukkig zit ik nu in een vriendengroep waarin iedereen aardig tegen mij doet en waar ik ook minder ongelukkig door ben. Er is alleen een vriendin die ook bij die vriendengroep wil en die voelt zich erg buitengesloten omdat we een paar keer hebben afgesproken zonder haar te hebben uitgenodigd. Ik voel me daar heel slecht bij maar nu is ze boos omdat we laatst weer zonder haar gingen afspreken terwijl ze de vorige keer al zei dat ze het stom vond dat ze niet was uitgenodigd. Het probleem is dat ik een crush op haar heb en daarom heb ik haar de laatste tijd een beetje genegeerd om er over heen te komen. Ik heb dus tegen haar gezegd dat ik haar negeerde om een hele anderen reden dan haar buitensluiten. Maar ik twijfel of ik moet  zeggen dat het was omdat ik haar leuk vond, want ik heb hele slechte ervaringen met mijn gevoelens delen. Ik ben gewoon heel bang dat ze het ooit tegen mij gaat gebruiken. Weet iemand wat ik moet doen. Want ze is heel nieuwsgierig naar de reden waarom ik haar negeerde .

sorry voor dit lange verhaal ik hoop dat iemand er iets op weet


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

hey, 

 

ik ben zelf ook een meisje en ik vindt het zelf toffer als die jongen het zou toegeven. 

uiteindelijk als je echt gevoelens voor hebt moet je het zeggen en soms heb je tegenslag maar wie weet heb je geluk? 

als dat meisje het tegen jou zou gebruiken dan vindt ik dat echt wel heel zielig van haar. 

ik denk dat je het beter gwn zegt!

veel succes! 

 

mvg

Celina_hehe

Reageer