Vraag

wat moet ik doen!!!

  • 18 January 2022
  • 6 reacties
  • 112 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

hey,

 

ik voel me echt slechter en slechter.

ik heb in de kerstvakantie een overdosis genomen maar het was mislukt omdat politie voor mijn deur stond. ik had tegen mijn vriendin gezegd dat ik zm ging plegen en ze had toen de politie gebeld enz.

ik weet echt niet meer wat ik moet doen ik wil gewoon dat alles stopt. 

ben ik de enigste met dit gevoel? btw ik ben nu wel veilig ik ben in mijn jeugdzorg

mvg

celina_hehe


6 reacties

Ik zelf heb nog nooit zoiets gedaan, dus we kunnen geen ervaringen uitwisselen. Wat ik wel weet is dat je gewoon hier moet blijven! Het leven is hartstikke mooi! Wel fijn dat je veilig bent! Nog heel veel suxses! You can do thisss!!

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Celina_hehe,

Ik had een uitgebreider bericht getypt, maar helaas word die niet geplaatst. Mocht je daarop willen wachten verwacht hem over een paar uur. Dit is nogal vervelend. Stel het alsjeblieft uit.

 

Zoals NaamNietBekend ook al zei bel of chat met 113 dan zie je meteen dat die mensen die jou dan ook pas net kennen iets om je zullen geven. Niet iedereen is tegen je sterker nog er zijn veel meer mensen die je willen helpen.

Heel veel sterkte!

Groetjes NV

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Celina_hehe,

Geef het nog een kans. En met een kans bedoel ik niet een kleintje dat als er ook maar iets kleins tegen zit je alweer op geeft geef het een grote kans.
Laat achter je wat er allemaal gebeurt is begin opnieuw. Probeer het opnieuw. Zoek iets nieuws wat je leuk vind.

Of help anderen op dit forum die hetzelfde probleem hebben zij zullen je hulp waarschijnlijk erg waarderen en jij kan er ook wat dingen van leren. Je bent niet de enige! Er zijn heel veel mensen die je willen helpen! Ik ken je alleen, maar van een forum en toch geef ik iets om je. Geloof mij er zijn nog veel meer mensen die ook om jou geven.

Zoals NaamNietBekend ook al zei bel of chat met 113 dan zie je meteen dat die mensen die jou dan ook pas net kennen iets om je zullen geven. De wereld is niet alleen, maar tegen je.

Heel veel sterkte!

Groetjes NV

Reputatie 2
Badge +1

ik ga het gewoon doen idc anymore

 

Reputatie 2
Badge +1

-Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon-

 

nee ik denk dat ik het gwn ga doen fuck it

 

Hey Celine_hehe,

 

Wat vervelend dat je je zo slecht voelt zeg..

Je vraagt ons of je de enige bent die dit soort gevoelens heeft. Ik kan je vertellen dat je absoluut niet de enige bent met deze gevoelens. Als je bijvoorbeeld op het forum gaat rondkijken zal je zien dat er (helaas) heel veel mensen zijn die suïcidale gedachtes hebben. Ook ik heb dit soort gedachtes..

 

Het leven kan erg donker zijn, maar er is licht aan het einde van iedere tunnel. Bij de een is deze tunnel wat langer dan bij de ander, maar ook in jouw tunnel zullen echt weer lichtstralen verschijnen. Je geeft aan dat je nu in een veilige omgeving bent bij je jeugdzorg. Dat vind ik fijn om te lezen! :)

Als het toch even wat minder goed gaat kan je natuurlijk altijd eens bellen of chatten met de kindertelefoon. Ook kan je altijd bellen of chatten met 113

 

Sterkte!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reageer