Vraag

wat moet ik doen

  • 28 August 2018
  • 5 reacties
  • 110 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
een paar maanden geleden had ik ondergewicht maar ik had daar helemaal geen last van, mn vrienden zeiden wel dat het slecht was maar dat maakte me niks uit.
nu heb ik wel weer een gezond gewicht maar ik wil zo graag afvallen omdat ik mezelf te dik vind, maar afvallen kan ik niet goed want ik eet heel veel. ookal wil ik niet eten, ik heb altijd honger.
maar als ik wel weer ga afvallen dan krijg ik weer snel ondergewicht, dat maakt mij niks uit maar mn vrienden en familie wel. wat moet ik doen??

5 reacties

Hey D89G

Je zit momenteel op een gezond gewicht, maar wilt afvallen. Je vindt jezelf te dik. Ik raad je af om af te vallen als je op een gezond gewicht zit. Als je hierover twijfelt, kan je naar de huisarts, zodat die kan vaststellen of jij op een gezond gewicht zit, of moet afvallen.

Je familie en vrienden zijn vast bezorgd. Ondergewicht is niet gezond, en je familie en vrienden willen dat het goed met je gaat. Kan je met iemand bespreken hoe je je voelt?

Groetjes
Kenshin
Hey ik heb ondergewicht al mijn heele leven en ik kan het je niet aanraaden? voor mij is het niet schadelijk omdat ik zo gebouwd ben maar als je dus eigelijk steviger bent is dat geloof ik niet heel goed. Aangezien je nu op een gezond gewicht zit zou ik als ik jou was niet meer leger probeerden maar probeer en zo te blijven. Naast dat het voor mij niet schadelijk is kan ik er niks aan doen ik eet meer dan genoeg maar ik kom niet aan ik heb ook meerdere keeren echt geprobeerd aan tekomen maar niks werkte. Als ik echt flink ziek ben val Ik wel meer af maar als dat over is kom ik snel weer op mijn normale gewicht dus ik zit zegmaar vast?

Zoals je dus zecht zit je nu op gezond gewicht en daar mag je best trots op zijn❤️ ik voel mij heus ook wel eens onzeker maar denk dan gewoon imm slayyyingggg bichhhhhh? dan loop je ineens echt met veel meer zelfvertrouwen rond?❤️

Veel suc6 en ik wens je het beste❤️
Hoi D89G,

Als jij nu op een gezond gewicht zit, lijkt het me niet slim weer af te vallen. Waarschijnlijk ben jij de enige die jezelf te dik vind. Misschien kan je erover praten. Jou vrienden en familie willen dat het goed met je gaat en dat je niet ziek wordt. Gezond gewicht is iets waar je trots op mag zijn! Voor de rest is alles eigenlijk al gezegd door de rest, dus het enige wat ik je nog wil meegeven is succes en geniet gewoon van het leven!

Lieve groetjes Piehelp
Hey,
Je zit nu op een gezond gewicht dat is super fijn natuurlijk!
Maar zorg er alsjeblieft voor dat je niet weer op ondergewicht komt het is inderdaad slecht.
Je vrienden en familie maken zich zorgen om jou. Omdat ze het beste voor je willen.
Je zegt dat je jezelf dik vind terwijl je daarvoor op ondergewicht zat. Misschien ben je wat steviger gebouwd en denk je daardoor dat je dik bent maar dat is helemaal niet zo. Kan je hier met iemand over praten? Over je gevoel en de gedachtes en wat je het liefst wil? En bedenk dit wil je liever op ondergewicht zitten en ongezond en het heeft z'n nadelen die waarschijnlijk verschijnen na een tijd. Of op gezond gewicht zitten (voor jou gevoel is dat iets teveel wat niet zo is) en gezond zijn en geen klachten hebben.
Veel succes Xxx
Hoi,

Als jij op gezond gewicht zit, is er geen reden om af te vallen of om het gevoel te hebben dat je te dik bent. Dat ben je namelijk niet.

Ik raad je af om nu af te vallen; dat is namelijk nergens voor nodig en alleen maar slecht en zelfs schadelijk voor je.

Ik maak me meer zorgen om het feit dat je jezelf dus te dik vindt. Dat lijkt me echt heel vervelend! Kun je hier met je ouders, vrienden, familie, een docent, vertrouwenspersoon, etc. over praten? Ik denk dat het goed is om dit te bespreken, zodat je gevoel hierover kan veranderen. Dan zit jij lekkerder in je vel en daar heb je alleen maar voordeel aan :)

Gr. Pin

Reageer