Wat moet ik doen

  • 25 May 2018
  • 5 reacties
  • 68 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee, ben ik weer..

Ik moet volgend jaar naar een andere school omdat ik met mijn niveau niet meer op deze school kan blijven omdat ik een te laag niveau heb, daarom moet ik volgend jaar (‘t 3e jaar) naar een nieuwe school, en heb ik dus een nieuwe klas. Ik heb een hele lieve fransdocente en ik vind haar heel aardig, ze helpt mij heel erg graag met bijv... plannen omdat ik dat niet zo goed kan, ik wil haar graag duidelijk laten maken dat ik haar heel aardig vind en haar volgend jaar heel erg ga missen, maar ik weet niet hoe ik dat moet zeggen.

Onze school gebruikt magister voor huiswerk en cijfers enzo, en daarop stuur ik soms wel een berichtje naar mijn fransdocente als ik even iets wil vragen of vertellen, ik wil dat graag later op mijn andere school hoe moet ik vragen of ik dat volgend jaar nog mag doen?

Xx

5 reacties

Hoi,

Veel docenten hebben een aparte email voor en van school waar leerlingen ook gebruik van kunnen maken om bv. vragen te stellen en werkstukken in te leveren. Misschien kan je vragen voor deze mail en via de mail haar berichtjes sturen?

Groetjes,
Graseter.
Hoi,

Ik denk dat je niet meer in de Magister van je oude school kunt volgend jaar. Als je haar nog mailtjes wilt sturen, moet dat dus waarschijnlijk via zo'n alternatief emailadress zoals @Graseter benoemde.

Ik zou het je docente wel in real life vragen. Dat komt vaak beter over dan dit per mail te doen.

Gr. Pin
Hoi,

Veel docenten hebben een aparte email voor en van school waar leerlingen ook gebruik van kunnen maken om bv. vragen te stellen en werkstukken in te leveren. Misschien kan je vragen voor deze mail en via de mail haar berichtjes sturen?

Groetjes,
Graseter.


Oke Tnxx
[quote=Pin]Hoi,

Ik denk dat je niet meer in de Magister van je oude school kunt volgend jaar. Als je haar nog mailtjes wilt sturen, moet dat dus waarschijnlijk via zo'n alternatief emailadress zoals @Graseter benoemde.

Ik zou het je docente wel in real life vragen. Dat komt vaak beter over dan dit per mail te doen.

Oke, dus ik moet vragen of ik haar via de gewone mail berichtjes kan sturen?
En waarneer moet ik dat zeggen, over dat ik haar geel erg ga missen volgendjaar en dat ik haar heel fijn vind
Hi,

Bij mij op school kun je docenten mailen op een schoolemail buiten Magister om. Bij ons werkt dat zo:
naam docent @ naam school.nl

Dat email adress kun je dus ook gebruiken als je niet daar op school zit.

Ik zou dus vragen of je haar op die mail mag blijven mailen af en toe.

Ik zou het gesprek beginnen met dat je het heel erg waardeert dat ze je zo heeft geholpen en dat je haar gaat missen. Daarna kun je vragen of je mag blijven mailen.

Gr. Pin

Reageer