wat is er gebeurd de afgelopen dagen?

  • 21 March 2018
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hi,

Nou in mijn vorige toppic schreef ik volgenmij over mijn extreme moeheid. Nou vorige week ging het iets beter maar deze week is het weer helemaal kut. Weer zo extreem moe. Ik zit in mijn eind examen jaar havo en school vraagt dus best veel van me. Vorige week ging het best goed met me en blokte ik alles uit mijn omgeving zodat ik me wel op school kon focussen. Thuis met mn ma zijn veel problemen en iedere avond als ze weg gaat gaan er bij mij weer alarm bellen rinkelen of ze niet weer gaat drinken en laatst zag ik ook twee blikjes bier achter haar bed liggen. Maar ja dat blokte ik dus allemaal. Maar zostraks appte mn pa mij met een verhaal over dat mn zusje van een vriendin van haar hoorde dat mn ma vreemd gaat of zo iets wat ik echt een heel vaag verhaal vind en ik me afvraag of die vriendin niet alleen stookt in onze familie. Nou een vriend van mij vroeg aan mij hoe het ging en wat ik zo allemaal doe de afgelopen dagen. Maar als je nu vraagt wat ik vorige week allemaal gedaan hebt zou ik het me god niet weten, ik voel me zo in de war en alles is zo vaag. Wat te doen? En hoe komt het dat ik niks meer weet van vorige week?

1 reactie

Hoi,

Ik kan nu geen lange reactie achterlaten, maar het klinkt uit je verhaal weer dat je moeder een probleem met alcohol had. Is dat zo?
In het geval dat dat zo was, hebben jullie al gekeken naar een eventuele rehabilitatie-kliniek?
Dat zou je moeder erg helpen, lijkt mij, al ben ik absoluut geen expert op dit gebied. Verder lijkt het mij goed als jullie eerlijk tegen elkaar zijn, als dat niet al het geval is.
Wie weet laat ik morgen nog een reactie achter op het geheel van je post, is dat goed?

Ik wens je sterkte!
AllTogetherNow

Reageer