Wat gebeurt er na de dood..

  • 31 July 2017
  • 6 reacties
  • 281 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey raare naam he maar ik vraag me gewoon heel erg af wat er gebeurt na de dood weet iemand van jullie dat
Wat gebeurt er als je dood bent merk je nog wat want ben beetje bang ofso idk maar ik vraage me het gewoon af eigelijk

6 reacties

hey lian123

ik kan je niet vertellen wat er gebeurd na de dood en ik denk dat we daar ook niet achter gaan komen maar het is wel een goed vraag

groetjes
Naam-loos
Hoi !
Dat is helemaal geen rare vraag hoor , zowat iedereen vraagt zich dat wel eens af .
Helaas heeft er ook niemand een pasklaar antwoord op omdat we het niet zeker kunnen weten .
Je kan misschien wel verschillende religies ( Christendom , Islam , Boeddhisme maar ook bv. wicca ) eens bekijken , misschien geeft dat je wat rust of antwoorden waar jij in gelooft !
Veel succes !
Groetjes , Lot
Hoi!

Wanneer je gelooft in een religie is het simpel. Dan staat het antwoord voor je geschreven in een heilig boek of internet. Ik denk dus niet dat jij geloofd.

Ik vind de hemel wel een mooie gedachte, maar ik kan me er niks bij voorstellen.

Ik ben ergens geneigd reïncarnatie te geloven, want dat zou een déjà vu verklaren. (Naja, dat kan ook verklaard worden doordat iets sterk op iets kan lijken wat je al hebt gezien.)

Ik geloof ergens ook wel in dat je een geest wordt en dat je dan 'woont' in het huis / in de buurt waar je dood bent gegaan. Je kunt dan ook andere geesten zien.

Ik geloof ook in het niks. Dat er gewoon niks is. Die gedachte staat mij wel aan.

Een andere vreemde gedachte die ik heb, is dat als je dood gaat, het leven gewoon doorgaat zoals altijd. Alleen jij beland in een andere dimensie. Voor jou blijft alles hetzelfde, maar je transformeert naar een andere plek, waardoor het voor de achterblijvers lijkt alsof je wel gwn dood bent. Of die andere dimensie, is een dimensie waarin iedereen nog leeft die te vroeg zijn overleden; je aan kanker overleden oom, je te vroeg geboren broertje, je verongelukte moeder. En dat dat allemaal normaal lijkt.

Je kan hier zelf over nadenken, iets verzinnen waarin je gelooft of wil geloven en dat geloven. Uiteindelijk weet niemand het tot ie dood is.

Gr. Pin
Hoi ik vind het hele goede vraag een jaar geleden hed ik die vraag ook
Ik denk dat wat jij er van maak dat dat ook gebuurt mensen denken dat dat de nabestaanden
Nog contact hedden met de doodden maar daar moet je voor open staan en andere banken dat dood dood is en dat er niks
Gebuurt maar je hoef er niet bang voor te zijn je hed nog een heel leven voor je
En als je meer wild weeten zoek het op op internet maar pas er ook voor op dat je je zelf niet bang maakt
Wat waar is en wat niet waar is ik zou het ook niet weeten wat er geduurd maar ik maak in mijn gedagtens er een mooie plek
Groetjes amydekat xxxx
Hoi!

Voor een levend persoon in het bijna onmogelijk om te weten wat er is na de dood. Ik geloof dat we na de dood ons lichaam achter laten, maar onze geest leeft voort. Die geest gaat naar een nieuw lichaam (reïncarnatie) of die geest blijft ergens waar de geest boodschappen geeft aan personen in dromen. Dit is hoe ik erover denk.

Verschillende godsdiensten hebben verschillende theorieën over (het leven) na de dood, misschien kun je je in verschillende godsdiensten verdiepen? Het kan dat je je beter voelt wanneer je een godsdienst vindt waar je achter staat. Zoek alleen op officiële sites, niet die gekke geesten-oproep-creepy-sites.

Groetjes
x
Reputatie 2
Badge +2

in mijn geloof worden we herboren in een ander lichaam. Zolang totdat we de spirituele verlichting hebben behaald

Reageer