Vraag

Wat er de afgelopen tijd is gebeurd

  • 1 June 2018
  • 2 reacties
  • 120 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey
Ik ben een tijdje nie op dit forum geweest. Daardoor heb k nu veel te vertellen.

Ik ging bij een vriendin wonen want ik was uit huis gegooid.
Een paar dagen nadat ik bij mn vriendin was ingetrokken heb ik geprobeerd zelfmoord te plegen. Dat mislukte en toen belandde ik in het ziekenhuis. Toen was ook mn gebroken enkel extra gebroken ofz (hij moet langer in t gips)

Mijn vriendje heeft gedreigd me te verkrachten en toen maakte ik het uit. Toen sloeg hij mij.

Ik werd geschorst (alweer) omdat ik voor mezelf op kwam. Ik gaf een grote mond (oftewel: wat een *scheldwoord*mentor bent u! U ben zo een *scheldwoord* *scheldwoord*. Ga weg!, ik heb jullie de scheldwoorden gespaard). Want mn mentor zei: Alli (oke hij zei mn volledige naam maar das tegen de pricacy regels van het forum in), je hebt je huiswerk alweer niet gemaakt (ik had mn huiswerk wel gemaakt, maar t was nie mooi, t was voor BV). Toen schold ik hem dus uit. Nu hoef ik een week nie naar school (maar heb ik wel strafwerk )

Ik had mezelf gedwongen mezelf te snijden..
De tweede stem zei dat dat moest om te leren mijn gevoelens te verbergen.
Ik moet mn gevoelens leren verbergen omdat ik heel snel huil.

Verder is er niks gebeurd


Xx Alli

2 reacties

"Verder is er niks gebeurd "
Ik denk ook dat andere dingen een beetje zwak afsteken tegen dit dieptepunt.

Ik kan iets gemist hebben, omdat het een tijdje geleden was, maar heb je in de tussentijd nog contact opgenomen met die hulporganisaties, de politie of iemand anders?
Jouw vriendje lijkt mij geen optie meer, maar het was wel goed dat jij voor jouzelf opkwam.
Jouw mentor lijkt er niet op vooruit te zijn gegaan...

"Ik moet mn gevoelens leren verbergen omdat ik heel snel huil. "
Af en toe huilen kan geen kwaad, het is een manier om dingen te verwerken.
Ik huil hoofdzakelijk niet , maar het enige ding waar dat voor zorgt is dat mensen zien dat ik verdriet niet uit. Verder betwijfel ik of het erg vertstandig is.
Hoi!

Wat jammer dat deze nare dingen gebeurd zijn. Ik vind het heel jammer dat je zelfmoord hebt proberen plegen, je vriendje zo onredelijk tegen je is geweest, en dat je mentor nog steeds een schande voor zijn vak is.

Je bent in het ziekenhuis beland door een zelfmoordpoging. Hebben ze je daar hulp aangeboden?

Ik denk dat jij een verstandige beslissing hebt genomen door het uit te maken met je vriendje. Ik schrik best van zijn bedreigingen, en het zou geen kwaad kunnen dit bij de politie te melden. Voor jouw veiligheid kan het goed zijn dat zij van deze bedreiging op de hoogte zijn. Als ik me niet vergis heeft jouw vriendje in het verleden ook al nare dingen met je gedaan.

Weet school van jouw lastige situatie? Ik vind het nogal oppervlakkig gehandeld van school om jou te schorsen voor huiswerk en een grote mond, terwijl jij zo veel aan je hoofd hebt. Met je mentor praten hierover lijkt me niet echt een optie, maar misschien is er iemand anders (op school) die je kan helpen.

Wat jammer dat je jezelf snijdt. Die pijn verdien je niet. Dat tweede stemmetje dat je zegt je gevoelens te verbergen, is onterecht. Je gevoelens uiten lijkt me in dit geval iets wat jou kan helpen. Als mensen weten wat er aan de hand is, kunnen ze jou de hulp bieden die je verdient.

Hier kunnen ze je verder helpen. je kan volgende linkjes eens doornemen, en eventueel eentje of enkele contacteren als je je er goed bij voelt:
https://www.113.nl
https://www.kindertelefoon.nl/over-ons/actief-verwijzen-naar-veilig-thuis/
https://www.kindertelefoon.nl/chat/

Heel, heel veel sterkte. Ik hoop dat het stemmetje dat je slechte raad geeft, namelijk het stemmetje waarvan je alles moet verbergen, plaatsmaakt voor het stemmetje dat je aanraadt er met iemand over te praten.

Groetjes
x

Reageer