Vraag

Wat als....

  • 23 April 2018
  • 5 reacties
  • 90 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik leef eigenlijk nog maar om een ding en dat is de muziek van Shawn Mendes. Als ik daar naar luister denk ik nu kan ik de dag weer even aan. Maar zo is het niet altijd. Ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen.

5 reacties

Het kan helpen om er met iemand over te praten, bijv. je vriendinnen of je mentor/vertrouwenspersoon.
Hoi,

Het is in ieder geval fijn dat je iets hebt waar je vrolijk van wordt. Blijf dat vooral gebruiken :)

Ik sluit me aan bij @Kareldegrote dat het verstandig is om met iemand te praten, zeker als je gevoelens zo diep zitten dat je niks leuks meer kan bedenken (behalve de muziek).

Heb je iemand in gedachten waar je naartoe kan gaan? Een (vriendin, vertrouwenspersoon, mentor), leraar, familielid of iemand anders?

Je kan eruit komen en samen is dat makkelijker als alleen.
Gr. Pin
Hii, kan het misschien helpen dat je gaat zingen of dansen? Dat kan helpen om alle negatieve gevoelens je lichaam uit te krijgen
Shawn mendes is ook gewoon de beste dus ik snap je wel, ik snap ook als je het leven even of gewoon niet meer ziet zitten. Het is al fijn dat je het even kan vergeten door muziek, maar misschien helpt sporten ook. In iedergeval bij mij wel. Veder sluit ik me ook aan bij @Kareldegrote en @pin het toch wel
Fijn als je kan praten met mensen die jhr kunnen helpen

Reageer