Wasting my youth..

  • 11 March 2018
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi people,
Ik heb al zeker 5 jaar last van depressieve aanvallen(?) dat het een tijd goed gaat en dan n tijd heel slecht
Maar heb t gevoel dat ik hier niet meer uitkom. Het is alsof alles nutteloos is.. Alle vriendschappen en conversaties die k ooit heb gehad zijn weg, niemand vind het waard me beter te leren kennen, en als ze het doen dumpen ze me daarna op de pijnlijkste manieren. Ik ben vaak bij dokters geweest voor mijn hart te laten checken omdat mn hart n belachelijk ritme heeft, en vooral in de avond. maar de laatste tijd voel ik gewoon niks meer, het lijkt gewoon gevoelloos? het maakt me zo bang. Ik blijf kijken naar mensen die lol hebben op t internet en in real life maar ik zit hier mijn tijd te verspillen in mn kamer. Ik voel me extreem eenzaam. Ik weet niet meer hoe ik dit moet fixen, ik probeer al zo lang. ik fake een lach en vanbinnen breek ik.. Ik zit in de tijd van mn leven om lol te hebben, uit te gaan, relaties te hebben but instead im here wasting my time. Deze eenzaamheid kilt me, t lijkt alsof k steeds minder adem krijg elke dag. t eet me op vanbinnen. I dont know what to do anymore. Ik ben ook vrij alternatief en mensen met dezelfde interesses zijn er gewoon niet hier, en voor andere ben ik compleet onzichtbaar. t voelt alsof ik alleen in n kamer zit en onzichtbaar ben voor iedereen elke dag weer.

1 reactie

Ik heb het zelfde... I feel you. En ik weet niet hoe ik je kan hellen wou aleen zeggen dat je niet aleen bent met dit probleem

Reageer