Wappies: de moordenaars van de samenleving...

  • 15 March 2021
  • 44 reacties
  • 1181 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen :)

En dan aan de  wappies onder ons, hoe kunnen jullie zo blijven ontkennen dat  Corona bestaat, en dat het vaccin "zo gevaarlijk is.."

En dan heb je ook nog de wappies die beweren dat wij schapen zijn, jullie lopen ook gewoon achter Viruswaanzin aan.

Waarom moeten de wappies bestaan... kunnen we niet nou gewoon ons aan de maatregelen houden zodat we Corona onder controle krijgen. 

#iklaatmevaccineren

-TheMightySlayer <3

 


44 reacties

Eigenlijk ben ik van mening dat het virus op zichzelf niet zo gevaarlijk is, het is namenlijk passief. Een virus leeft niet, het is gewoon een hoopje amino zuren en genetisch materiaal. Wat gevaarlijk is,is de acties van de mensen. De mensen verspreiden het virus, het virus zelf doet amper iets. Wat echt gevaarlijk is zijn die mensen die schijt hebben, en naar corona parties gaan. Daarmee brengen ze onze samenleven in gevaar.

Badge +3

M'n vader is zo'n wappie. Echt ik schaam me kapot...

Waarom moeten de wappies bestaan…

Misschien moeten de wappies wel bestaan, om ons na te laten denken over ons gedrag en onze invloed. Dat is natuurlijk niet het doel van de wappies en zeker geen goedkeuring van hun gedrag. Maar doordat je de andere kant ziet kun je in een breder perspectief denken.

Het zou wat zijn als heel de bevolking als een mak schaap alles doet wat de regering zegt. Dat zou ook niet gezond zijn…

Daarmee is dat geen reden om te ontkennen dat corona niet bestaat of allerlei andere complottheorieën. Het is wel goed om na te denken bij wat je doet en waarom je het doet. Er mogen van mij best kritische mensen zijn. Dat is juist leerzaam.

Dat mensen denken dat een vaccin gevaarlijk is, is niet eens zo gek gedacht. Er zijn ook mensen overleden na een vaccin. Je kunt niet alleen maar de positieve kanten ervan benoemen. Er zitten ook risico's/nadelen aan het vaccin.

kunnen we niet nou gewoon ons aan de maatregelen houden zodat we Corona onder controle krijgen.

 

Kennelijk is dat voor sommige mensen niet zo makkelijk. Maar alleen met deze maatregel zullen we corona echt niet onder controle krijgen. De maatregelen zijn om de kans op besmetting en verspreiding te verminderen. Als we met alleen de maatregelen corona onder controle zouden krijgen, waarom nemen we dan een vaccin? Als iedereen gevaccineerd is, dan zou er veel meer mogen en kunnen.

Maar natuurlijk zijn de maatregelen er niet voor niets en is het jammer dat sommige mensen daar schijt aan hebben. Een zeer groot deel van de corona besmettingen komt toch doordat mensen bij elkaar op bezoek gaan en daarmee corona verspreiden… als iedereen zich beter aan de maatregelen zou houden, zou dat al zoveel schelen..

Groetjes,
Simply Me

Wappies, goed woord. Ga ik vaker gebruiken.

leuk dit allemaal maar ik ben zelf ook opgevoed met '’wappie'’ ouders en zelf dus ook een "Wappie”.

als jij nou mooi je vaccin neemt en je mondkapje goed ophoud hoef jij je toch geen zorgen over ONS te maken? jij bent tevens "Veilig” dus k weet niet waar je je zorgen over maakt hoor!

als jij nou mooi je vaccin neemt en je mondkapje goed ophoud hoef jij je toch geen zorgen over ONS te maken? jij bent tevens "Veilig” dus k weet niet waar je je zorgen over maakt hoor!

Het vaccin is nog niet voor iedereen beschikbaar en zonder vaccin kun je nog steeds ziek worden, daarom is het frustrerend als mensen zich niet aan de maatregelen houden. Op het moment dat het vaccin voor iedereen beschikbaar is moeten mensen lekker zelf doen wat ze willen maar tot die tijd vind ik het echt asociaal als mensen zich niet aan de regels houden.

als jij nou mooi je vaccin neemt en je mondkapje goed ophoud hoef jij je toch geen zorgen over ONS te maken? jij bent tevens "Veilig” dus k weet niet waar je je zorgen over maakt hoor!

Het probleem met zo'n statement is dat het aannemelijk lijkt, maar in praktijk dus niet zo werkt.
Met een vaccin bescherm je immers niet alleen jezelf, maar ook anderen.
Zijn weinig mensen gevaccineerd of op een andere manier immuun geworden, dan kun je nog steeds niet de gemeenschap beschermen tegen een ziekte.

Kijk als voorbeeld eens naar de mazelen.
Volgens de WHO moet 93%-95% van de bevolking gevaccineerd zijn om de spreiding van dat virus te voorkomen. Voor dit virus en de varianten daarvan gelden andere spelregels, maar je ziet al waar dit heen gaat. Om de veiligheid en vrijheid van iedereen te garanderen moet iedereen dus ook meewerken.
 

 

Hallo Noëlle :)

Ik vind het persoonlijk asociaal als er mensen in gevaar worden gebracht omdat mensen Corona niet serieus nemen. Wat is precies de reden dat jij Corona niet serieus neemt?

-TheMightySlayer <3

 

 

Een mondmasker en een vaccin is niet alleen ter bescherming van jezelf, maar ook ter bescherming van anderen.

als jij nou mooi je vaccin neemt en je mondkapje goed ophoud hoef jij je toch geen zorgen over ONS te maken? jij bent tevens "Veilig” dus k weet niet waar je je zorgen over maakt hoor!

Zoals je op de afbeeldingen kunt zien, is er wel reden om zorgen te hebben. Als er maar van een kant een mondmasker gedragen word, wil dat nog steeds niet zeggen dat je veilig bent. Dan weet je nu waarom we ons zorgen maken. Niet alleen om mijn gezondheid, maar bovenal die van anderen.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 4
Badge +3

Hallo iedereen :)

En dan aan de  wappies onder ons, hoe kunnen jullie zo blijven ontkennen dat  Corona bestaat, en dat het vaccin "zo gevaarlijk is.."

En dan heb je ook nog de wappies die beweren dat wij schapen zijn, jullie lopen ook gewoon achter Viruswaanzin aan.

Waarom moeten de wappies bestaan... kunnen we niet nou gewoon ons aan de maatregelen houden zodat we Corona onder controle krijgen. 

#iklaatmevaccineren

-TheMightySlayer <3

 

Hoi TheMightySlayer,

 

Ik ben zelf niet echt een wappie, maar jij bent wel echt veel te extreem, jij haat die mensen gewoon omdat zij anders denken en jij denkt dat jij gelijk hebt, terwijl jij 0 onderzoek hebt gedaan en dus helemaal niks weet. Dus laat die mensen hun ding doen. Zelf wil ik wel een vaccin, want ik wil weer alles doen. Er houden te weinig mensen zich aan de maatregelen, dus ik probeer het maar gewoon leuk te houden en leuke dingen te doen. Wat heb jij nou aan jouw leven als jij altijd bang bent? Veel plezier met jouw leven als extreem bang persoon.😁

 

Groetjes,

Anoniempje2222 

Reputatie 4
Badge +3

@MensPersoon,

70 procent heeft een vaccin nodig.😃

Reputatie 3
Badge +2

M'n vader is zo'n wappie. Echt ik schaam me kapot...

ik heb dat met mijn tante erg naar

Hey TheMightySlayer.

 

Ik zag dit topic voorbij komen dus ook mijn reactie hierop. Ik sluit me voor het grote deel aan bij jouw mening. Als we allemaal het vaccin nemen en ons allemaal aan de (basis)maatregelen houden zou het nu een stuk beter gaan, maar er zijn mensen die corona ontkennen en denken dat het allemaal een verzonnen iets is van de overheid.  Dat mensen corona ontkennen snap ik niet, maar ergens snap ik wel de angst en kritiek op bijvoorbeeld de mondkapjes en het vaccin.

 

Er is een groepje mensen tegen mondkapjes omdat mondkapjes vaak niet goed worden gebruikt. Als je een mondkapje op hebt en hem vervolgens afdoet door hem te pakken aan het masker tja dan heeft het geen nut want dan raak je alle deeltjes aan die jij hebt uitgeademd in je mondkapje en vervolgens raak je weer andere dingen aan. Het mondkapje bij de touwtjes op/af doen en niet het masker aanraken, dan is en blijft het veilig en dan werkt het ook goed!

 

Met het vaccin is het (volgens mij) zo dat Pfizer/BioTech & Moderna met een nieuwe techniek zijn gemaakt. Er is dus niet veel bekend over de bijwerkingen op lange termijn. Ik snap dus de angst voor de vaccins wel, maar denk ook dat de angst niet nodig is want ze zouden niet miljoenen mensen vaccineren als het niet veilig zou zijn. En ja er zijn mensen overleden en er zijn reacties geweest bij sommige mensen, maar het risico hierop is enorm klein. Ik laat me in ieder geval vaccineren als ik de kans krijg!

 

 

Ik snap de wappies ook niet, maar ja iedereen heeft een eigen mening en de wappies zorgen er ook voor dat we wel een beetje alert blijven. Ook de wappies mogen er zijn iedereen heeft nou eenmaal een andere mening.  Het zou inderdaad wel raar zijn als we allemaal volledig de overheid volgen dat is ook niet echt gezond. Maar al die complottheorieën vind ik ook niet sporen want het is echt een serieus virus en het virus is niet gemaakt door Bill Gates om ons te traceren.

 

 

Groetjes van mij!

Hallo Anoniempje2222 :)

'’0 onderzoek gedaan'’: het RIVM, etc doet genoeg onderzoek naar het virus. Het is een dodelijk virus. De wappies nemen het virus onvoldoende serieus. Afstand houden bijvoorbeeld is van belang. En jij neemt de mensen serieus met de chip, de zogenaamde Great Reset, en dat de overheid het virus heeft gemaakt? 

'’Veel plezier met jouw leven als extreem bang persoon"’: dankje. Jij ook veel plezier met je leven.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 4
Badge +3

Hoi TheMighySlayer,

 

Met 0 onderzoek bedoel ik dat jij het alleen aanneemt van anderen. En sorry hoor, maar zeg jij nou dat ik een 'wappie’ ben, want dat is dus niet zo: Er is een virus, wij moeten iedereen zo snel mogelijk inenten (die dat wil) en  mensen die denken dat er zo een chip in jouw lijf wordt gezet, moeten dat lekker zelf weten. Zij mogen dit denken (Nederland=vrij land). Oh ja, en dan nog één dingetje: De titel van dit topic vind ik niet passend. Zij vermoorden de samenleving niet hoor (niet te veel sciencefiction kijken :wink:), zij vermoorden niemand, tenzij zij Corona krijgen is dat hun eigen probleem. Nou en ik vind het ook heel fijn dat jij mij ook een fijn leven wenst! Maar ik bedoel: Hoelang houden we dit nog vol? Ik heb ook in een ander topic gelezen dat jij tegen het openen van de middelbare scholen bent. Misschien blijf jij dan gewoon lekker thuis, maar ik ga wel, want ik vind school belangrijk (zonder school=geen opleiding=geen goede baan). 

 

Groetjes,

Anoniempje2222 

Reputatie 4
Badge +3

Hoi ben ik weer, 

 

En dan nog jouw 'handtekening’ van ik laat mij vaccineren: Het is nog niet zeker dat kinderen óók worden gevaccineerd. Dus dat lijk mij niet echt handig, sommige mensen raken hier door misschien in de war.

 

Groetjes,

Anoniempje2222

Reputatie 6
Badge +12

Hey @TheMightySlayer 

jij wilt dus dat wappies niet meer bestaan. Maar hoe zou je dat willen bereiken? Alle wappies vermoorden? Of proberen ze te overtuigen?  Dat gaat toch niet lukken, welk van de 2 je ook doet. Dit is een serieus probleem en dat heeft een oplossing nodig die ook echt werkt, en die is er (nog) niet.
 

Reputatie 4
Badge +3

Hoi TheShadowOfMortis, 

 

Fijn dat er ook nog mensen zijn die een beetje reëel blijven. Wappies kunnen wij echt niet overtuigen of vermoorden. Ik vind TheMightySlayers gedachten ook wel een tikkeltje ‘extremistisch’, volgens mij moeten wij op dit forum ook iedereen in zijn/haar waarde laten, dus ja ook de wappies ja. Jij bent echt geen haar beter dan hen net zoals ik, iedereen is gelijk. Oh ja en over de oorsprong van het virus is niet helemaal zeker, zelf heb ik er ook zo mijn twijfels aan, hoe kan één enkele vleermuis die er altijd al was en werd gegeten, de hele wereld al weer bijna 2 jaar helemaal op slot krijgen!? Maar ja dat is míjn mening, misschien is die van jou weer anders hè. 

 

Goetjes,

Anoniempje2222

Reputatie 6
Badge +12

Hoi TheShadowOfMortis, 

Hoi anoniempje2222

Fijn dat er ook nog mensen zijn die een beetje reëel blijven. daar zijn er genoeg van hoor. Wappies kunnen wij echt niet overtuigen of vermoorden. Vermoorden is idd heel slecht. Overtuigen, als dat zou kunnen zou dat wel fijn zijn vind ik. Ik vind TheMightySlayers gedachten ook wel een tikkeltje ‘extremistisch’, volgens mij moeten wij op dit forum ook iedereen in zijn/haar waarde laten, dus ja ook de wappies ja. Jij bent echt geen haar beter dan hen net zoals ik, iedereen is gelijk.  Ja. Dat is zo, maar ik ben het niet helemaal​​​​​ met je eens. Natuurlijk is iedereen gelijk, maar als wappies de regels overtreden, dan blijven het net zo erg overtreders. Dan kan je niet zeggen, oh nee ze hebben niks gedaan, want dat hebben ze wel. Oh ja en over de oorsprong van het virus is niet helemaal zeker, zelf heb ik er ook zo mijn twijfels aan, hoe kan één enkele vleermuis die er altijd al was en werd gegeten, de hele wereld al weer bijna 2 jaar helemaal op slot krijgen!? Daar geloof ik wel in, maar ja. Iedereen zijn mening he.Maar ja dat is míjn mening, misschien is die van jou weer anders hè. 

 

Goetjes,

Anoniempje2222

Reputatie 4
Badge +3

Hoi TheShadowOfMortis, 

 

Met mensen die reëel blijven, bedoel ik dus in dit topic. Overtuigen mag niet, iedereen heeft een eigen mening. Als de '’wappies’ een wet overtreden, moeten zij daar op gestraft worden, want zo werkt het in dit land. Een fijn om te horen dat jij lekker in jouw mening geloofd.

 

Groetjes,

Anoniempje2222

Reputatie 4
Badge +3

Hoi iedereen, 

 

Ik heb dus een vraag over deze titel van dit topic aan De Kindertelefoon: Kan deze titel even worden aangepast? Ik vind het niet kunnen dat jij over een mensen praat met een ander idee dan jij @TheMightySlayer en zeggen dat zij de bevolking 'vermoorden’, wat niet waar is en dus eigenlijk gewoon onzin is. Het zo ook raar zijn als ik zou zeggen dat een ander soort mensen (bijvoorbeeld Christenen of mensen die niet uit Nederland komen) dit doen, dan heet dat discriminatie, dus ja, waarom heb jij dan het recht om het wel over de wappies te zeggen.

 

Groetjes,

Anoniempje2222 

Hallo TheShadowOfMortis :)

Vermoorden zeker niet. Ik ken ook veel wappies die op hun mening na gewoon goede mensen zijn. Overtuigen werkt ook niet. De overheid zou gewoon een zeer hard beleid moeten voeren tegen mensen die zich niet aan de maatregelen houden. En vaccineren meer aanmoedigen. 

-TheMightySlayer <3

Hallo Anoniempje2222 :)

Het Pfizer vaccin is goedgekeurd voor 12 tot 16 jarigen. Dus de kans bestaat er. En als de kans er is, dan laat ik mij tegen die tijd vaccineren. En ja, jij mag natuurlijk je eigen mening hebben.  De wappies die de moordenaars zijn volgens mijn titel zijn diegene die zich niet aan de maatregelen houden.

-TheMightySlayer <3

Reageer