Waarom moet het nog??

  • 22 November 2020
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Badge

heyy,

waarom voelt alles waardeloos en verloren. Dat iedereen mij de rug toe keert van wie ik de meeste steun wil. Alles voelt alleen alsof ik niemand meer heb. Ik weet niet meer of ik dit aan kan. Zou er nog toekomst zijn voor mij. Ik denk er aan een overdosis te nemen wat moet ik hemels naam doen help me plss ik kan niet meer!!!


2 reacties

Hai, laten we dit analyseren.

heyy,

waarom voelt alles waardeloos en verloren. Dat iedereen mij de rug toe keert van wie ik de meeste steun wil. Alles voelt alleen alsof ik niemand meer heb. Ik weet niet meer of ik dit aan kan. Zou er nog toekomst zijn voor mij. Ik denk er aan een overdosis te nemen wat moet ik hemels naam doen help me plss ik kan niet meer!!!

Je vraagt je af waarom alles, het leven dus, waardeloos en verloren voelt. Op de zin daarna geef je eigenlijk al antwoord op die 'waarom-vraag', omdat je het gevoel hebt de mensen die je het meest nodig hebt je in de steek laten. Of dit gevoel reasonable is, is moeilijk te zeggen. Weten die mensen waarvan je zoveel steun verlangt bijvoorbeeld wel dat je die steun nodig hebt? dat je het zwaar hebt? 

Verder voel je je alleen, alsof je niemand meer hebt. Laten we daar over nadenken. iWe heb je nu in je leven waar je om geeft? Vrienden? Klasgenoten? Buren? Je ouders? Broers of zussen? Opa of oma? 

Dan weet je niet meer of je het, dat verloren gevoel, nog aankan. Ook omdat je je afvraagt of er toekomst is voor jou. Hierbij stel ik geen vraag, maar geef ik antwoord: ja. Ja dat is er. Toekomst heb je, gegarandeerd. Hoe die toekomst eruit ziet ligt aan jou. Als je een positieve toekomst tegemoet wil gaan, en dat wil je, anders was je hier niet, dan vertel je wat je hier hebt verteld aan de mensen die er nog voor je zijn, en die je kunnen helpen. Samen met die mensen, het liefst je ouders, kan je zorgen dat je de professionele hulp krijgt die je verdient. Dit is dus wat je moet doen. Niet een overdosis nemen. Dat kan je doen, maar dan is de toekomst zonder verlorenheid waar je zo naar verlangt ook weg, en doe je niet alleen jezelf tekort, maar doe je ook de mensen pijn waar je van bent vergeten dat ze echt van je houden. Je leven is teveel waard om er niet iets van te willen maken. 

hey

 

je ziet het leven nu niet als iets positiefs. daar kan ik een vele andere forumers over mee praten. 

 

je hebt het idee dat iedereen je de rug toe keert als je steun van ze wilt. ik denk dat die mensen jou willen steunen alleen niet altijd goed weten hoe. 

 

er is zeker een toekomst voor jou. dat je er nu harder voor moet vechten als andere mensen is vervelend. maar zie het dan zo. als je over een tijdje veel beter in je vel zit dan waardeer je dat.  dan als iemand die zich altijd wel goed voelt. 

 

dat je van plan bent niet doen! als de verleiding hoog woord 113 inschakelen of mensen in jou omgeving. 

 

ik heb wil voor nu de tip me geven zoek hulp als je wel echt veder wilt maar even niet weet hoe. 

 

groetjes blue 

Reageer