Vraag

waarom besta ik?

  • 22 March 2023
  • 4 reacties
  • 153 Bekeken

Badge

Kan iemand uitleggen waarom de wereld bestaat waarom ik besta want wat is mijn toevoeging op deze kut plek


4 reacties

Hey, 

 

Ik snap je vraag, leven hier is best ingewikkeld. Ik denk dat je hier moeilijk/geen antwoord op kunt krijgen. Ik ben zelf christelijk dus uit mn religie weet ik wel waarom de aarde er is en hoe het ontstaan is. Misschien door je wat meer in bepaalde religies te verdiepen dat je antwoorden kunt krijgen. En als je deze plek niet fijn vindt zul je dr toch zelf maar het beste van moeten maken. Ik snap dat je denk dat je geen toevoeging hebt, maar dat is niet waar. Ik vind het jammer dat ik je niet echt kan helpen met je vragen, maar hopelijk heb je hier iets aan. :)

Groetjes Djabbo

God.

Hij heeft je gemaakt en houdt van je.

Reputatie 6
Badge +3

Je bent niet de enige, ik denk dit ook vaak.

Eigenlijk weet ik het ook niet, maar als we allemaal eens wat aardiger tegen elkaar doen dan is de wereld al een stuk leuker. 

Misschien kun je naar een vertrouwenspersoon gaan op je school mischien kan die het vertellen en je misschien verder helpen. En je hoeft niet bang te zijn dat die het verder vertelt, omdat ze een geheimhoudingsplicht hebben.

Groet...

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, het mooie is volgens mij dat niemand dat echt zeker weet. En we het ons vaak afvragen. Er zijn weet ik hoeveel mensen die denken dat ze het antwoord wel weten maar ook zij hebben geen keiharde bewijzen.  Misschien zijn we hier wel bij toeval. Ik zou het niet weten. Als er een grote bedoeling achter zat dan is die wel een beetje vreemd zullen we maar zeggen ☺️ ik denk dat het allemaal toevallig is gekomen en wij van alle dieren per ongeluk de slimste (en soms ergste) zijn. 

Groetjes liefs Tartan X

Reageer