waarom alles tegelijk?

  • 8 January 2018
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 5 januari mijn hond verloren, hij was al 15 jaar mijn alles ik was 2 jaar toen ik hem kreeg en wij waren onafscheidelijk. Als je mij niet vond lag ik samen met hem in de bench te slapen. Volgende week op 15 januari is mijn vader 10 jaar dood hem zag ik ook heel graag maar is vroeg gestorven. Tegelijkertijd heb ik een rechtszaak lopen tegen een leerkracht die voor heel de klas heeft gezegd dat ik autisme heb terwijl ik dat niet wou en punten bij mij aftrok omdat ze daar zin in had. Ik weet het gewoon niet meer waarom alles tegelijkertijd. Mijn moeder is zo hard aan het zagen aan mijn hoofd omdat ik sins de dood van mijn hond niets meer heb gegeten omdat ik het gewoon niet binnen hou. Vorig jaar liep ik vaak met zelfmoordgedachten rond maar hielp mijn hond mij doorheen. Ik heb niet echt vriendinnen om mee te praten en weet echt niet waarom ik nog verder ga.ik ben een gigantische kluns en ook nu staan mijn handen vol brandwondes omdat ik eens wou koken voor mijn moeder. Maar ik vraag mij dan af waarom leef ik nog en waarom verlaat ik niet gewoon al deze pijn.

1 reactie

Hiii,
Allereerst is het natuurlijk super naar dat alles toevallig op hetzelfde moment gebeurt, praat je erover met iemand dat zou enorm kunnen opluchten.
En iedereen heeft wel een reden om te leven en een doel.
Hoe lastig het ook is je moet wel iets eten en proberen het binnen te houden en afleiding te zoeken

Dikke knuffel,
Pinkie

Ps je bent ni de enigste kluns ik ben ook een enorme kluns 😃

Reageer