vrouwen/meiden ondergoed dragen als jongen

  • 6 December 2017
  • 6 reacties
  • 2850 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben er echter gekomen dat ik het fijner vind om vrouwen ondergoed te dragen (dit geld voor een BH en slipje/string) en dat wil ik ook gaan doen maar ik wil niet dat iemand er achter komt dit geld ook voor mijn ouders!
hebben jullie tip over hoe ik het kan verbergen laat het me alsjeblieft weten.
alvast bedankt!

6 reacties

Hoi,

Gewoon dragen wanneer je het kan/ alleen bent, want niemand kan door je kleding kijken. (misschien bij de bh wel). En als je gym hebt doe je die dag een gewone onderbroek aan.

xxx- Devv
Hey,
Misschien kun je het ondergoed goedkoop kopen bij bijv de Primark of zo iets en het daarna verstoppen op een plek waar je ouders nooit zullen kijken. Een paar ideeën:
- onder je matras (niet onder je bed!)
- in een schoenendoos
- in een game doosje (vooral strings zijn echt mega klein, die passen er wel in)
- in een pennenetui (die je dan weer in de la van je bureau stopt)

Verder heb ik geen ideeën, sorry! Wel heb ik zo mijn twijfels over de BH want volgens mij kun je die van de buitenkant wel zien. Misschien proberen een hele grote hoodie te dragen? En idd met gym een gewone onderbroek aandoen.

Succes!

x
Thx voor de tips
Klein dingetje....
Moet ie dan iedere keer nieuw ondergoed kopen? Je gaat toch niet weken in dezelfde onderbroek lopen... Hoe dan ook, ik zou doen waar je zin in hebt. Jouw lichaam, jouw leven, dus jij bepaalt wat je draagt naar mijn idee
Badge

Effen, hoe kan ik dan een winkel binnen lopen en vragen naar een “meisjes onderbroek?”

Effen, hoe kan ik dan een winkel binnen lopen en vragen naar een “meisjes onderbroek?”

Je zou kunnen zeggen dat het voor je vriendin is.

Reageer