Vraag

Vriendinnen of niet?

  • 1 April 2023
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Heeeyy!! 

Ik hen een meisje 13 jaar en ik zit in de eerste klas

Ik heb als sinds het begin van het jaar een klik met een meisje tenminste dat dacht zij en zij denkt dat we gelijk besties zijn.

Eigenlijk mag ik haar niet, soms is het echt wel gezellig enzo maar ze is heel erg snel boos.

Laatst heb ik dat tegen haar gezegt alleen nu zegt ze dat ze haar best gaat doen om niet meer boos te zijn.

Maar eigenlijk wil ik geen vriendinnen meer zijn.…

Hoe moet ik dit tegen haar zeggen?????

Iemand help?

Kusjes Niemandjexx


2 reacties

Hey,

Klinkt als een lastige situatie.

Zeg het haar gewoon zonder omweg. Of geef haar een briefje met dat je geen vriendinnen meer wil zijn.

Je kan haar ook nog 1 kans geven. En je zegt dan tegen haar van ik geef je 1 kans en anders zijn we geen vriendinnen meer.

Ik heb geen verstand van vrienden of vriendinnen, dus of het werkt  weet ik niet.

Succes!

 

Heyy

ik had dezelfde situatie en ik ging toen gwn niet meer afspreken samen fietsen enz en toen begreep ze de hint wel

maar als dat niet werkt kun je ook diegene soort van "koppelen" aan iemand anders (ik heb geen idee met hoeveel vrienden je zit) dus als je alleen met ze tweeën bent kun je nog een nieuwe persoon bij het soort van groepje laten en dan zelf weggaan. En hun met ze tweeën laten.

En natuurlijk kun je ook de makkelijkere manier kiezen (en het meest eerlijke) en gwn met haar praten en 100% eerlijk zijn en vertellen wat je van haar vind/waarom je geen vrienden meer wilt zijn.

Het ligt aan wat jij fijn vind. 

Hopelijk heb je hier wat aan

 

Xxx 

Anoniem 

Reageer