Vriendinnen

  • 8 February 2019
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ben ik weer. Ik heb dus 2 beste vriendinnen. Allen wat jammer is is dat zij helemaal aan de andere kant van de school wonen. Dus de school logt tussen ons in. En zij fietsen dus ook samen. Wat ik heel vervelend vind is dat 1 van die vriendinnen met die ander dingen weet over andere mensen. En als ik erbij ben dan gaat ze het daarover hebben en dan vraag ik of ik het mag weten en dan zegt ze nee. En het klinkt misschien raar maar als zij iets doet met mijn andere bestie of met andere klasgenoten dan kijkt ze naar mij zo van : zie ze wel dat ik nu met dit persoon sta. Mijn andere bestie en ik luisterden altijd samen muziek met oortjes en gingen dan raar dansen. dat was echt ons ding. En laatst kwam ik de klas binnen en toen zat se samen met mijn andere bestie muziek te luiteren en raar te dansen. het deed me echt pijn. Iemand tips ???

1 reactie

Hoi

Een vriendin doet nu en dan niet zo prettig tegen jou. Ik kan me voorstellen dat je je nu en dan aan haar gedrag ergert.

Zijn er momenten waarop je het goed met die vriendin kan vinden? Zo'n moment kan een kans zijn om dit met haar te bespreken. Het lijkt me goed dat ze zich er bewust van wordt dat jij je af en toe gekwetst voelt door haar gedrag.

Merken je andere vriendinnen dit? Misschien helpt het om bij hen aan te geven dat je je nu en dan gekwetst voelt. Zij zouden hier rekening mee kunnen houden, en proberen je meer te betrekken.

Groetjes
Kenshin

Reageer