vriendin is boos op me voor leterlijk geen ene reden.

  • 14 March 2023
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Heyy,

ik wordt op het moment echt heel geirriteerd door me vriendin. We zitten dan te texten en de volgende seconde zegt ze dat ik raar doe, of dat ik anders doe. Ik snap dat je dingen over text verkeerd kan begrijpen enzo, maar ze wordt er echt boos over, en daarna gaat ze de victim spelen, dan zegt ze de hele tijd ‘sorry, sorry het is mijn schuld wordt niet boos op me’ en misschien denk je dat ze het echt meent, maar ze doet het zodat ik slecht over mezelf ga voelen. Het word zo irritand, ze doet me ook de hele tijd na, als ik iets leuk vind, vind zij opeens precies hetzelfde leuk. En ze wordt de hele tijd boos op me als ik iets aan haar uitleg, een paar dagen geleden zei ze letterlijk dat ze me niet kon vertrouwen??

Ik snap echt niet wat er gebeurt, maar eerlijk gezegd wil ik gwn deze vriendschap eindigen, maar we zijn al vrienden ons HELE leven, ze wordt alleen zo vaak boos op me en ik snap gwn niet waarom, help ik wordt gwn boos en geirriteerd hierdoor. Heeft iemand tips?

 


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

als je het echt wil zou ik het dan gwn beindigen , het is niet leuk meer op zo’n manier en heeft meschien  een slechte invloed op je mentale gezondheid , ik had zelf prc het zelfde en toen ze eenmaal weg was had ik een hele opluchting erna die ik niet verwachtte :)

Reputatie 4
Badge +3

btw heel random dit maar aan je bio te zien enz lijk je me echt een leuk persoon om mee te praten ;))

Hey,

Lastig!
Als je geen vrienden meer wil zijn met haar, zou ik het haar gewoon vertellen.

Ik heb trouwens geen verstand van vriendschap (:

Succes!

Reageer