Vrienden zoeken online?

  • 18 December 2017
  • 13 reacties
  • 406 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
In mijn vorige topics heb ik al gezet dat ik geen (beste, goede) vrienden heb.
Ik mis dat heel erg en zou met anderen willen chatten (betrouwbare site met mensen die niet zoeken naar seks)
Dan kan ik met iemand praten :)
Weet iemand een leuke site hiervoor?
Sites die ik al ken:
-omegle (alleen aftrekkende jongens)
-Datingssites (18+, maar ik voel me gewoon eenzaam)
-jongenout (ze controleren nog)

13 reacties

Hoi,

Volgens mij mogen wij je volgend de forumregels niet naar een site tippen waar je anderen kunt ontmoeten, ivm anonimiteit en reclame of zoiets. Maar dat zal de KT moeten bevestigen.

Ik snap wel dat je hier naar op zoek bent. Eén tip, kijk verder dan sites, misschien is er wel een hele toffe app met die mogelijkheden.

Pas wel op online. Zorg dat je altijd eerst meerdere keren Skyped zodat je zeker weet dat je echt de juiste persoon voor je hebt. Spreek niet zomaar in het echt af en doe niks wat jij niet wilt. Gewoon even voor de zekerheid :)

Gr. Pin

Bdankt pin, je bent een topper 🙂
Ik zou als ik jou was in t echt blijven zoeken. Of ergens een groep of iets zoeken waar je lotgenoten kan ontmoeten.
J&O daar blijf ik op, het is er heel rustig en je moet echt de moeite doen om iemand te vinden.
Maar als je iemand vind weet je dat hij of zij betrouwbaar is. Hij of zij is dan altijd wel gezellig!
Update: die niemand volgt.
Ik ben weer eenzaam, j&o moet ik veel in actie komen. Dat is soms lastig.
Er zijn geen andere chatsites meer, dus dan ga ik weer meer hier op zitten :)
Heeft iemand nog tips over vrienden maken in real life? Misschien heb ik daar iets aan 🙂
hey,
je kan op amino gaan dat is een app (precies wat je daar boven zegt) het is voor alle leeftijden!.


groetjes, moonlightheart. xxx
"Heeft iemand nog tips over vrienden maken in real life?"
Misschien kun je voorstellen om wat met de klas te doen, maar je kunt ook mensen ontmoeten bij (sport)clubs.
Heb je een buurthuis in de buurt? Er zijn soms initiatieven in de buurt die gefocust zijn op contact met jongeren.
Thx voor de reacties
Ik zit bij een sportclub, en heb daar daar wel een vriend.
Maar dat is dan wel echt voor daar zeg maar.
Buurthuizen. Nee, die zijn dan vooral gericht op ouderen +65.
Zijn er 'hangplekken' voor jongeren in de buurt?
Niet dat ik het weet. Ik ben trouwens nit een een hangjongere.
Hoeft ook niet, maar het is wel een plek waar je anderen kunt ontmoeten.

Misschien kun je bij sporthallen en openbare plekken met prikborden als de supermarkt of de bibliotheek in de gaten houden of er workshops worden aangeboden. Kan vanalles zijn. Proeflessen, je weet maar nooit. Misschien ontmoet je daar iemand.

Anders weet ik het helaas ook niet meer... 😞
Oke, bedankt voor jouw hulp 🙂

Reageer