Hoe kan ik vrienden maken?

  • 7 January 2021
  • 8 reacties
  • 165 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben jari ik heb autisme(mcdd) waardoor ik moeite heb met vrienden maken ik zou graag vrienden willen die mij ook appen ipv ik hun alleen dus ik dacht misschien zitten hier paar mensen die vrienden met me willen worden:)

 


8 reacties

Reputatie 5
Badge +3

tuurlijk! hier is iedereen je vriend/vriendin! 

tuurlijk! hier is iedereen je vriend/vriendin! 

Fijn om te horen! Hoe gaat het met je

hey Jari.coc 

denk je wel eraan dat deze forum niet als chat wordt gebruikt ? de kindertelefoon vinden het belangrijk dat jongeren anoniem zijn 

groetjes jandeB 

Badge

Hey! Ik wil wel vrienden met je zijn :))

Badge

Tuurlijk! Heb zelf ook McDD☺

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Jari.coc 

 

Als eerst, wat goed van je dat je hier op het forum komt om te praten! Ook goed om te horen dat veel forumgebruikers vrienden met je willen worden.

 

Het klopt echter wat @JandeB zegt. Het forum is niet bedoeld als chat. En let ook goed op forumregel 7: Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum.

 

Wat wel mag, is tips geven hoe je nieuwe mensen kunt leren kennen, hoe je iemand beter kunt leren kennen, iemand kunt aanspreken etc.

 

Veel plezier verder op het forum!

Groetjes Finn,

De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +15

Ik wordt je oiline forum-vriendin ok! 
 

leuk, nog een vriend erbij ( heb zelf ook maar 1 vriendin, en een soort van vriendin….;) 

 

so haai 👋👋👋

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Badge

Hallo ik ben jari ik heb autisme(mcdd) waardoor ik moeite heb met vrienden maken ik zou graag vrienden willen die mij ook appen ipv ik hun alleen dus ik dacht misschien zitten hier paar mensen die vrienden met me willen worden:)

 

kijk naar mijn post, ik vraag ook tips om vrienden te maken.

Reageer