Vraag

vriend niet komen opdagen

  • 10 June 2020
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen ik had dus afgesproken met een vriend we spreken nooit af dus dit was de eerste keer ik moest eerst naar de ortho dus k heb me best gehaast en ik was thuis en ik maar wachten ik appjes sturen enz en hij was er maar niet ik keek op whatsapp en vroeg waar hij was en hij was online maar ik weet gewoon dat hij het niet opent omdat hij daar geen zin in heeft maar dit doet me echt veel pijn want ik had er echt zin in om af te spreken en dan kwam hij gwn niet nu zit ik hier met een rot gevoel en ook opzich best verdrietig ik voel me zo in de steek gelaten.


2 reacties

Hoi,

Ben het grotendeels eens met M&Ms, vind dat dit niet echt een vriend is, prima als hij niet kan komen maar dan kan hij op zn minst dit laten weten. Zo'n persoon is onbetrouwbaar en ik zou me afvragen of ik zo'n iemand in mn leven zou willen hebben.

Hi Jayonymous,

 

dat is op zich niet leuk natuurlijk, maar trek ook niet te snel conclusies.

Misschien heeft hij echt andere dingen aan zijn hoofd, dingen die nu belangrijker zijn.

Probeer er even wat minder mee bezig te zijn en ik vind wel dat je het hem mag vragen waarom hij niet op jullie afspraak was en of er iets tussen gekomen was. Je mag dan ook zeggen dat je het vervelend vond en afhankelijk van met welk excuus hij komt kun je zeggen dat je het begrijpt of dat je het niet begrijpt.

 

Je kunt zeggen dat je het zou snappen dat hij om één of andere reden niet op is komen dagen, maar dat je het dan wel fijn zo vinden als hij dat dan ook even laat weten. Dan kun jij ook wat anders gaan doen en hoef je niet steeds af te wachten.

 

Ik zou dus eerst even afwachten of hij nog iets laat horen en anders gewoon netjes op een rustige manier hem vragen waar hij bleef en wat er was. Als jij boos tegen hem gaat doen is de kans groot dat hij daar ook weer een beetje boos op reageert. Dan heb je geen goede sfeer om er uit te komen.

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Heb je nog vragen, stel ze gerust.

 

Groetjes,

M&M's

Reageer